موضوعات داغ

اولین پورشه تایکان آتش گرفت + فیلم

عکس مطلب اول
روز دوشنبه هفته گذشته، یک دستگاه خودروی برقی "پورشه تایکان" در فلوریدا و زمانی که در پارکینگ خانه پارک بود، آتش گرفت و به طور کامل نابود شد. این موضوع از سوی کمپانی خودروسازی پورشه تایید شده است و این شرکت اعلام کرد که تحقیقات خود را برای یافتن علت حادثه آغاز کرده و فعلا زود است که در رابطه با مشکلات احتمالی این خودرو صحبت کنیم.
همانطور که می دانید، خودروی الکتریکی پورشه تایکان چند ماه گذشته راه اندازی شد و زمان زیادی از راه اندازی تولید و عرضه آن به مشتریان نمی گذرد، اما با این وجود پس از مدت زمان کمی اولین مورد آتش سوزی آن در پارکینگ یکی از خانه های فلوریدا گزارش شده است تا چراغ زرد بی اعتمادی برای جدیدترین و اولین برند تمام الکتریکی پورشه روشن شود.
برخلاف شرکت خودروسازی تسلا که چند مورد آتش سوزی برای محصولات آن گزارش شده بود، در حال حاضر کمپانی خودروسازی پورشه بازار محدودتری نسبت به خودروی تسلا خواهد داشت و از طرفی دیگر، کمپانی خودروسازی تسلا موفق به فروش بسیار خوب محصولات خود در سطح جهانی شده بود، اما پورشه با راه اندازی این خودرو در ماه های اخیر، موفق به حضور گسترده محصولات خود در سطح جهانی نشده و آتش گرفتن یکی از آنان در مدت زمانی کوتاه، می تواند به اعتبار این خودرو لطمه بزرگی وارد کند. این موضوع درحالی مطرح می شود که درصورت گزارش احتمالی یک مورد آتش سوزی دیگر این خودرو در آینده، اعتماد عمومی از این خودرو به کلی سلب شده و باعث کاهش فروش و آسیب دیدن بازاریابی جهانی آن خواهد شد.
سخنگوی پورشه می گوید که در آخر وقت روز دوشنبه هفته گذشته در جریان این حادثه قرار گرفته است و خوشبختانه هیچ مورد آسیب جسمی برای افراد گزارش نشده است. تحقیقات ما برای یافتن مشکل و کانون آتش سوزی شروع شده است و پس از پیدا کردن علت آتش سوزی، نمایندگی های ما در سراسر جهان آمادگی کامل دارند تا پس از فراخوان اقدام به رفع مشکل پورشه تایکان کنند.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد