موضوعات داغ

هیوندای i30 فیس لیفت همراه با سیستم محرک هیبریدی و فناوری های جدید معرفی شد

عکس مطلب اول
نمایش عمومی هیوندای i30 فیس لیفت در نمایشگاه بین المللی ژنو 2020 انجام خواهد شد، اما هیوندای این اتومبیل را به صورت آنلاین و قبل از شروع بکار نمایشگاه بین المللی ژنو رسما معرفی کرده است تا مخاطبان هنگام ملاقات با آن در نمایشگاه ژنو اطلاعات کافی در خصوص ویژگی های آن داشته باشند.
اولین تغییرات در نسخه فیس لیفت، مربوط به ظاهر بیرونی خودرو خواهد شد که با الگو گرفتن از برادران اسپرت نسل جدید خود، ظاهری اسپرت و تهاجمی تر به خود گرفته است که در نسخه N لاین هیوندای i30 این ویژگی بیشتر از نسخه های دیگر به چشم می آید و برخی مولفه های اختصاصی برای آن تعریف شده است. به طور دقیق تر در قسمت جلو، شاهد نصب چراغ های جدید با یک طراحی جذاب و پیشرفته هستیم و در اطراف سپر هم می توان به ورودی بزرگ هوا اشاره کرد. در نسخه فیس لیفت هیوندای i30، اندازه جلوپنجره کوچک تر شده است و طراحی آن درست همانند دیگر محصولات نسل جدید هیوندای خواهد بود که باعث خلق یک چهره اسپرت شده است، هرچند برای جبران تغییر سایز جلوپنجره، در قسمت زیر آن یک ورودی هوای دیگر تعبیه شده است.

هیوندای i30 فیس لیفت

هیوندای i30 فیس لیفت


بزرگ ترین تغییر داخل کابین، بروزرسانی سیستم سرگرمی و استفاده از یک صفحه نمایشگر بزرگ 10.25 اینچی لمسی خواهد بود که قابلیت پشتیبانی از آندروید و اپل کارپلی را به صورت استاندارد خواهد داشت و همچنین مورد دیگر استفاده از یک صفحه کیلومتر 7 اینچی خواهد بود که اطلاعات عملکردی اتومبیل را به صورت کاملا دیجیتال در اختیار راننده قرار می دهد.
در زیر کاپوت هیوندای i30 فیس لیفت چه خبر است؟ خب در این مورد باید گفت که هیوندای i30 در حال حاضر یک پیشرانه 1 لیتری T-GDI با خروجی قدرت 118 اسب بخاری برای نسخه پایه خود دارد که نیروی آن توسط یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه و یا 6 سرعته دستی به چرخ ها منتقل خواهد شد. علاوه بر این، پیشرانه مذکور را می توان در قالب یک سیستم محرک هیبریدی خفیف 48 ولتی خریداری کرد که از گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه و یا گیربکس 6 سرعته دستی جدید برای انتقال نیروی موتور استفاده می کند.

هیوندای i30 فیس لیفت

هیوندای i30 فیس لیفت


علاوه بر این، سیستم محرک هیبریدی خفیف هیوندای i30 فیس لیفت را می توان با موتور 1.6 لیتری دیزلی خریداری کرد که خروجی قدرت آن به حداکثر 134 اسب بخار خواهد رسید و یا اگر به دنبال یک انتخاب قوی تر هستید، هیوندای پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری را به شما پیشنهاد می دهد که در مجموع خروجی قدرت 157 اسب بخاری تولید خواهد کرد.
در پایان، به فناوری های جدید ایمنی خواهیم رسید که خیلی خلاصه می توان در این بخش به سیستم هشدار خروج از جاده، سیستم هشدار ترافیک عقب، سیستم کمک نگهدارنده اتومبیل بین خطوط، سیستم هشدار برخورد از جلو، تشخیص عابرپیاده و همچنین نوربالای خودکار به عنوان تجهیزات و فناوری های جدید هیوندای i30 فیس لیفت اشاره داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد