موضوعات داغ

ایران خودرو سال آینده چه محصولات جدیدی را روانه بازار می کند؟

عکس مطلب اول
کیانوش پورمجیب، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو از عرضه ۹ محصول جدید توسط ایران‌خودرو طی سه سال آینده خبر داد.
کیانوش پورمجیب، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو گفت: عرضه ۵ محصول راناپلاس، سورن پلاس، سمند بهینه، دناپلاس اتوماتیک و ۲۰۷ پانوراما برنامه توسعه محصول ایران خودرو برای سال آینده است.
وی ادامه داد: چهار محصول صندوقدارK۱۳۲، کراس اوورK۱۲۵ و هاچ بک K۱۲۱ و همچنین دنای برقی نیز از بهمن سال ۹۹ تا بهمن ۱۴۰۱عرضه خواهد شد. تجهیز محصولات به گیربکس اتوماتیک نیز بخشی از برنامه‌های توسعه‌ای برای محصولات جاری است.
پورمجیب با اشاره به این که طراحی پلتفرم اختصاصی ایران خودرو با پوشش حداکثری استانداردها و الزامات به روز و قوانین داخلی و حتی بازارهای صادراتی خواهد بود. گفت: تولید انبوه محصولات برمبنای پلتفرم جدید از سال ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

ایران‌خودرو

ایران‌خودرو

وی افزود: در راستای توسعه قوای محرکه هیبرید و برقی محصولات رانا و دناپلاس را برای تولید در این بخش توسعه داده‌ایم. طراحی و توسعه گیربکس دستی شش دنده و آغاز تولید آن در سال ۱۴۰۰ و همچنین طراحی و توسعه گیربکس دوکلاچه اتوماتیک و تولید از سال ۱۴۰۲ از جمله برنامه‌های ایران‌خودرو در بخش توسعه گیربکس محصولات است.
پورمجیب گفت: توسعه موتور ای.اف.۷ پلاس که سهم بالایی در محصولات ایران‌خودرو دارد از برنامه‌های توسعه‌ای در بخش موتور است.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو گفت: به کارگیری فرمان برقی در محصولات پژو ۲۰۷ و دناپلاس در دستور کار قرار دارد که موجب بهینه‌سازی مصرف سوخت و آلایندگی، افزایش راحتی و ایمنی و همچنین حذف روغن هیدرولیک خواهد شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/12/10
پایان سال ۹۸
بهار ۹۹
شهریور ۹۹
و حالا بهمن ۹۹ الی ۱۴۰۱
اگر نمیتونید تولید کنید حداقل ملت رو مچل نکنید
هیچ کارتون روی برنامه نیست و همش روی هوا صحبت میکنید. واقعا تاسف‌باره
کمی خجالت بکشید
بی شعوری تا چه حد
1398/12/10
فقط میشه گفت خاک بر سرتون
1398/12/10
سورن توربو cng کی عرضه میشه