موضوعات داغ

قرار گرفتن چهار کامیون روی هم در تبلیغ جدید ولوو + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
نمی‌دانم چرا، اما شرکت ولوو از قرار دادن رؤسای خودش در شرایط خطرناک لذت می‌برد. یادتان است که رئیس سابق ولوو یعنی کلیس نیلسون روی یک ولوو FMX ایستاد، آن هم در حالی که توسط یک جرثقیل در هوا معلق شده بود؟ خب ولوو دوباره دست به کار شده و این بار راجر آلم رئیس کنونی خودش را روی یک کامیون ولوو قرار داده که آن کامیون هم روی سه کامیون دیگر قرار گرفته است.
در این تبلیغ که در یوتیوب منتشر شده چهار مدل از کامیون‌های دوباره طراحی شده ولوو یعنی ولوو FH، ولوو FH16، ولوو FM و ولوو FMX قبل از رونمایی دیده می‌شوند. طبق گفته خودروساز، این بزرگترین رونمایی این شرکت از مدل‌های جدید خودش است که دو سوم خودروهای تحویلی ولوو را تشکیل می‌دهند.
نشستی را تصور کنید که در آن کسی پیشنهاد داده چهار کامیون را روی هم قرار دهند و سپس رئیس شرکت روی آن‌ها بایستد. این برج کامیونی که واقعی هم هست ۱۵ متر ارتفاع و ۵۸ تُن وزن دارد. بیشتر جلوه‌های ویژه این تبلیغ مثل برج کامیونی و آلم که روی آن‌ها ایستاده واقعی هستند. طراحی این تبلیغ یک ماه طول کشیده و فیلمبرداری آن در اواخر سال ۲۰۱۹ در سوئد انجام شده است.
شرکت ولوو روش‌های خاصی برای ساخت تبلیغاتی دارد که انتظار آن‌ها را از یک شرکت خودروساز نداریم. در سال ۲۰۱۳، این شرکت برای نمایش سیستم فرمان‌دهی دینامیک ولوو از ژان کلود ون دام استفاده کرد که روی آینه بغل‌های دو کامیون ولوو FM پاهایش را ۱۸۰ باز کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/12/17
البته۵ تا بود