موضوعات داغ

جرئیات کاهش ساعت طرح های ترافیکی در پایتخت

عکس مطلب اول
یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص تصمیات اتخاذ شده برای کاهش زمان اجرای محدوده های ترافیکی تهران اظهار داشت: بر اساس تصمیم شورای ترافیک مقرر شد تا به مدت یک هفته ساعت اجرای طرح های ترافیکی در پایتخت از ساعت 8 تا 17 باشد. البته در صورت کنترل ویروس کرونا، اجرای طرح کاهش زمان طرح های ترافیکی در تهران مختص به همین یک هفته خواهد بود و از ابتدای هفته آینده این طرح ها مانند گذشته اجرا خواهد شد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه درباره احتمال اجرای این طرح در سال آینده گفت: اجرای طرح کاهش زمان محدوده های ترافیکی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بوده و اگر این مورد ادامه پیدا کند این طرح تا پایان سال اجرا خواهد شد.
وی در ادامه درباره تغییر نرخ عوارض محدوده های ترافیکی همزمان با کاهش زمان آن، گفت: تعیین نرخ بر عهده شورای شهر است و شورای ترافیک قادر به تصمیم گیری در این مورد نیست و ما در این مدت یک هفته ای اجرای طرح کاهش زمان محدوده های ترافیکی هیچ تغییری در قیمت ها نخواهیم داشت.
یوسف حجت در پایان تصریح کرد:هدف از اجرای طرح کاهش زمان طرح های ترافیکی پایتخت کنترل ویروس کرونا بوده تا از تراکم افراد در ناوگان های حمل و نقل عمومی جلوگیری شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد