موضوعات داغ

مرسدس از سه مدل پلاگین هیبریدی جدید رونمایی خواهد کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس قصد دارد این ماه از سه مدل پلاگین هیبریدی جدید رونمایی کند. طبق اخبار منتشر شده، مرسدس می‌خواهد نسخه هیبریدی شارژی شاسی بلند GLA، سدان CLA و شوتینگ بریک CLA را معرفی کند. آیا بازار آماده پذیرایی از مدل‌های الکتریکی جدید مرسدس است؟‌
مرسدس بنز GLA، CLA و شوتینگ بریک CLA همگی براساس معماری مشابهی ساخته می‌شوند. هر کدام از این سه خودرو احتمالا از پیشرانه‌های مشابه استفاده خواهند کرد که به مرسدس در رونمایی همزمان آن‌ها کمک می‌کند.
عرضه یک مدل هیبریدی شارژی از کوچکترین و مقرون به صرفه‌ترین محصول مرسدس به آن‌ها اجازه می‌دهد قیمت مناسبی هم روی آن قرار دهند. این مدل‌های الکتریکی مرسدس به بهترین گزینه‌ها از نظر قیمت برای کسانی که خواهان خریداری یک مرسدس هستند تبدیل می‌شوند.
مدل‌های مختلفی از جمله مرسدس ای ‌ام‌ جی GLA 45 و حالا نسخه سازگار با محیط زیست آن با پلتفرم تطبیق‌پذیر CLA/GLA ساخته شده‌اند. نسخه‌های ای ‌ام ‌جی CLA و GLA عملکرد خیلی بهتر و لوکس بودن را در یک پکیج کوچک ارائه می‌دهند. نسخه‌های هیبریدی قصد دارند موفقیت نسخه‌های ای ‌ام‌ جی را تکرار کنند اما به جای سرعت زیاد عملکرد بهتری را ارائه دهند.
اضافه کردن گزینه‌های پلاگین هیبریدی باعث تقویت برنامه‌های مرسدس برای ساخت خودرو مفهومی شاسی بلند الکتریکی EQ و تولیدات بعدی این شرکت حین افزایش علاقه مشتریان به مدل‌های الکتریکی می‌شود. زمان مشخص می‌کند آیا مشتریان آماده خریدن یک شاسی بلند یا سدان هیبریدی مقرون به صرفه ساخت مرسدس هستند یا خیر، اما مطمئنیم توجه رقبای مرسدس به ارقام فروش این مدل‌ها معطوف خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد