موضوعات داغ

تعطیلی برخی از مراکز شماره گذاری به دلیل پیشگیری از کرونا

عکس مطلب اول
سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور با اشاره به تعطیلی مراکز شماره گذاری برخی از استان ها به منظور جلوگيری از شیوع ویروس کرونا گفت: برابر تصميم ستاد پدافند غيرعامل زيستی استان های با آلودگی بالا ، مراکز تعويض پلاک این استان ها تعطيل شدند. متاسفانه برخی از شهروندان بدون توجه به هشدارها، برای دريافت خدمات شماره گذاری به تهران يا استان های مجاوری که مراکز آنها تعطیل هستند مراجعه می کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر ایران، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور در ادامه افزود: اين موضوع منجر به انتشار گسترده ويروس کرونا خواهد شد و از عموم مردم می خواهیم در صورت تعطيلی مراکز تعويض پلاک استان برای انجام خدمات تعويض پلاک به ساير استان ها مراجعه نکنند.
وی در ادامه تصریح کرد: لازم است هموطنان در استان هایی که مراکز شماره گذاری آنها تعطیل شده تا زمان رفع خطر شیوع ویروس کرونا صبرکنند وتاکيد می گردد به کلیه استان ها ابلاغ شده در صورت مراجعه شهروندان ساير استان ها، مراکز تعويض پلاک از ارائه خدمات به شهروندان ساير استان ها قويا خودداری کنند و یقینا هیچ گونه خدمتی در سایر استان ها به این دسته از مراجعین که از استان های با شیوع بالا مراجعه می نمایند ارائه نخواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد