موضوعات داغ

زمان شارژ بنزین نوروزی همچنان نامعلوم است

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
جلال میرزایی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب اختصاص ۶۰ لیتر بنزین نوروزی در کمیسیون تلفیق، اعلام کرد که زمان واریز این سهمیه به کارت‌ های سوخت خودروهای شخصی برعهده دولت بوده و تا به امروز تاریخ مشخصی برای شارژ آن مشخص نشده است. گفتنی است که پیشنهاد اختصاص سهمیه بنزین نوروزی از سوی برخی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 مطرح شده بود و پیشنهاد اولیه برای تخصیص سوخت بیشتر از 60 لیتر برای ایام نوروز برای هر دستگاه خودرو بوده است، اما در نهایت 60 لیتر به تصویب رسید.
به گزارش خودروبانک و به نقل از مهر، جلال میرزایی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت های خود با اشاره به موضوع ویروس کرونا و لزوم کاهش سفرهای بین شهری، اعلام کرد که در خصوص واریز سهمیه سوخت نوروزی به خودروهای سواری، این اجازه به دولت داده شده است تا زمان واریز سهمیه نوروزی را پس از اعلام به مجلس تغییر دهد و حتی ممکن است که این سهمیه سوخت در بهار و یا فصل تابستان در کارت سوخت خودروهای سواری شارژ شود و زمان آن در دست دولت باز گذاشته شده است.
چنانچه شرایط از نظر شیوع کرونا عادی شود، دولت می‌ تواند این سهمیه را در نوروز به کارت ‌های سوخت واریز کند. اختصاص سهمیه بنزین نوروزی فشار مضاعفی بر منابع یارانه خواهد داشت، اما به هر حال راجع به این موضوع نیز بررسی انجام شد و نماینده دولت در این رابطه ضمن تاکید بر اینکه دولت با محدودیت منابع مالی روبروست،‌ اعلام کرد که تصمیم فعلی چنین گرفته شده است تا معادل 60 لیتر به عنوان بنزین نوروزی اختصاص پیدا کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد