موضوعات داغ

کاهش ۴۰ درصدی مسافران تاکسی؛ معیشت رانندگان در خطر

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران؛ پس از انتشار ویروس کرونا در پایتخت ۳۵ تا ۴۰ درصد از مسافران تاکسی کاهش یافته است.
به نقل از ایسنا، علیرضا قنادان در مورد اتفاقات پیرامون شیوع ویروس کرونا توضیح داد: «از روز گذشته انواع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در بین رانندگان تاکسی توزیع شده و با همکاری تیم های اداره کل سلامت شهرداری و وزارت بهداشت، رانندگان تاکسی آموزش استفاده از این محلول‌ها و شیوه صحیح ضدعفونی کردن تاکسی را نیز خواهد دید.»
وی ادامه داد: «ما به تازگی یک محموله ماسک تحویل گرفته ایم که متاسفانه نسبت به ناوگان 80 هزار تایی تاکسیرانی بسیار کم است اما در تلاشیم تا آن را بین رانندگان توزیع کنیم.»
وی با بیان اینکه کارشناسان سازمان در حال تدوین شیوه نامه‌ای هستند، گفت: «البته بانک اطلاعاتی از وضعیت سلامتی رانندگان تاکسی از سال گذشته تهیه کردیم که با توجه به این اطلاعات به رانندگان ماسک تحویل داده می شود بگونه‌ای که قطعا رانندگانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند در اولویت قرار دارند و از روز شنبه این ماسکها توزیع خواهد شد.»
قنادان در ادامه افزود: «پس از انتشار ویروس کرونا در پایتخت ۳۵ تا ۴۰ درصد از مسافران تاکسی کاهش یافته و وضعیت معیشتی رانندگان تاکسی نیز به خطر افتاده است.»

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/12/19
باسلام
يه جوری میگید معیشت رانندگان بخطر افتاده که انگار فقط اونا زندگی میکنن. همه اقشار مملکت درگیر اين مشکل هستند. از طلافروش و پزشک و بقال و...، همه دارن ضرر میکنن. مشکلی هست که دنیا درگیر شده باهاش، و باید مدارا کرد تا انشالله رفع بشه به‌ امیدخدا و هم دلی همه مردم.
1398/12/19
ابله، طلا فروش و خیلی از کسب و کارها آنقدر پس انداز دارن و تا الان آنقدر جمع کردند که به چپشون هم نیست فقط طمع دارن. ولی اون راننده مسافر کش که اگه داشت مسافر کشی نمیکرد.