موضوعات داغ

یک نسخه هجوآمیز از تبلیغ پارک هوشمند هیوندای منتشر شد +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
تبلیغ پارک هوشمند هیوندای یکی از به یاد ماندنی‌ترین تبلیغ‌های مراسم سوپربول امسال بود. استفاده از لهجه بوستونی معروف که در آن حرف R تلفظ نمی‌شود، در این تبلیغ برای پارک هوشمند هیوندای سوناتا خیلی جالب بود. خودرو با استفاده از این سیستم می‌تواند بدون راننده به جلو و عقب حرکت کند، آن هم در فضایی که راننده نمی‌تواند برای بیرون آمدن از خودرو درب آن را باز کند. به هر حال در این تبلیغ، عبارت پارک هوشمند چندین و چند بار با لهجه غلیظ بوستونی گفته می‌شود.
از زمانی که این تبلیغ منتشر شد منتظر بودیم تا نسخه هجوآمیز آن توسط مارک منتقد بوستونی ساخته شود. او قبلا سابقه مسخره کردن تبلیغ‌های خودروسازان مختلف از جمله شورولت را داشته است. بنابراین امکان نداشت او در مورد تبلیغ پارک هوشمند هیوندای دست به کار نشود.
در این نسخه هجوآمیز علاوه بر خود مارک، تاد کارگر ساختمانی، باب مامور پستی، راب طرفدار تیم رد ساکس و میما پیرزنی غرغرو را می‌بینیم که بالاخره با استفاده از دستکش بی‌نهایت از دنیای سینمایی مارول، مشکل سوار شدن به ماشینش که یک هیوندای سوناتا راه ورود به آن را بسته را حل می‌کند.
البته این ویدیوی طنز نکته مهمی را خاطر نشان می‌کند. اینکه هدف اصلی این ویژگی چیست، در حالی که فقط می‌تواند خودرو را مستقیم به جلو و عقب ببرد؟

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/12/18
حیف پول که بخوای برای آشغالهای کره ای بدی