موضوعات داغ

دلالان خودروی هیبریدی فرعی را به جای اصلی به مردم می فروشند

عکس مطلب اول
سیدجواد حسینی کیا عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص واردات خودروهای هیبریدی در سال آینده اظهار داشت: برای واردات خودروهای هیبریدی در سال آینده معافیت اعمال کرده ایم که در صورت تایید نهایی شورای نگهبان، زمینه برای واردات این خودروها به کشور فراهم خواهد شد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از فارس، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه افزود: یکی از خطاهای فاحش و عمدی مافیای خودرو که به منظور فریب مردم صورت می گیرد، مربوط به خودروهای هیبریدی وارداتی است. واردات این خودروها در دو نوع صورت می گیرد. نوع اول خودروی هیبریدی با توان پیمایش 400 کیلومتر در یکبار شارژ است و نوع دوم با توان فقط 50 تا 60 کیلومتر در یکبار شارژ است. در حقیقت مافیای خودرو و دلالان، خودروهای هیبریدی فرعی را به عنوان خودروی هیبریدی اصلی به مردم می فروشند.
حسینی کیا با بیان اینکه متاسفانه در قانون بعد از واژه خودروی هیبریدی، نوع آن مشخص نشده است و قطعا به دلیل این خلاء قانونی در آینده نزدیک به چالش برخواهیم خورد، گفت: این موضوع می تواند برای ما دردسرساز شود چرا که نیت قانونگذار خودروهای هیبریدی نوع یک با تردد بیش از 400 کیلومتر است نه نوع ضعیف تر و فرعی آن که فرد مصرف کننده را با مشکل مواجه خواهد کرد.
وی در پایان تصریح کرد: اخیرا نیز دولت را ملکف به توسعه خودروهای هیبریدی کردیم که در خوشبینانه ترین حالت اولین مدل خودروهای هیبریدی 3 تا 4 سال آینده تولید خواهد شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/12/22
یکی نیست بگه بهش که مجیدجان دلبندم اون خودرویی که با یک بار شارژ 400 کیلومتر میره خودروی برقیه نه هیبرید؟؟؟؟؟ آخه کدوم خودروی هیبریدی داریم که این ضرفیت باتری رو داشته باشه که رو بتری 400 کیلومتر بره؟؟؟؟ مافیا؟ خطای فاحش؟ آخر عاقبتمون چی میشه تو این مملت؟؟
1398/12/22
داداچ اونی که شماکه میگی 400 تا پلاگینه که تو ایران شارژش دردسر داره
1398/12/23
واقعأ که؟؟؟!!!

هیبریدی فرعی!!! 😂😂🤣🤣

یعنی تویوتا پریوس که می تواند پیمایشی حدودأ ۵۰ کیلومتر با باطری شارژ کامل داشته باشد؛ یک هیبریدی فرعی ست!!!😂🤣

عضو هیئت رئیسه صنایع مجلس که از حداقل دانش خودرویی برخوردار نیست؛ باید در مورد واردات خودرو تصمیم بگیره؟؟؟!!! نتیجه همین می‌شود که اکنون بازار خودروی ایران در بی نظمی در دنیا بی رقیب است!

وای به حال ایران که آدم هایی همانند این آقا باید تصمیم گیر و تصمیم ساز آن باشد!!!