موضوعات داغ

هیچ پمپ بنزینی در کشور تعطیل نشده و سهمیه سوخت اسفندماه نمی سوزد

عکس مطلب اول
فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی در خصوص شایعات روز گذشته مبنی بر تعطیلی پمپ بنزین ها اعلام کرد که هیچ پمپ بنزینی در هیچ نقطه از کشور تعطیل نشده و اخباری که در خصوص تعطیل شدن پمپ بنزین در برخی شهرها و استان ها در فضای مجازی دست به دست می چرخد، کاملا شایعه و کذب است.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی کشور روز گذشته اعلام کرد که تاکنون هیچ پمپ بنزینی در سطح کشور به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل نشده است و در روزهای آینده نیز هیچ یک از پمپ بنزین های کشور تعطیل نخواهد شد. در این رابطه اگر شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده، کاملا دروغ است و در حال حاضر سیستم توزیع فرآورده‌ های نفتی به صورت عادی و بدون هیچگونه اختلالی در سراسر کشور در حال انجام است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از تسنیم، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده ‌های نفتی در پاسخ به این سوال که ممکن است به منظور جلوگیری از تردد و مسافرت مردم به شهرهای دیگر، سهمیه اسفندماه آنان به ماه آینده انتقال نیابد نیز اعلام کرد که این خبر درست همانند مورد اول کاملا شایعه بوده و هیچ تصمیم یا ابلاغیه ای مبنی بر عدم انتقال سهمیه سوخت اسفندماه به ماه های آینده وجود ندارد. همانند گذشته، سهمیه سوخت تا شش ماه در کارت های سوخت ذخیره خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد