موضوعات داغ

راه حل‌های راس براون برای برگزاری بیشترین تعداد ممکن گرندپری در فصل 2020

عکس مطلب اول
راس براون، مدیر ورزشی فرمول یک، مطمئن است که در حدود 17 یا 18 مسابقه در این فصل از فرمول یک برگزار خواهد، اگر بتوانند گرندپری‌های عقب افتاده را در تعطیلات تابستانی برگزار کنند.
براون در مصاحبه با اسکای اسپورتس بیان کرد که شروع خوبی برای فصل 2020 نداشته‌ایم و طبق گمانه‌زنی‌ها شاید فصل جدید در اواخر ماه می، با گرندپری موناکو استارت بخورد. وی در این خصوص گفت:
" ما برگزاری آن مسابقات در ادامه فصل را در نظر خواهیم گرفت و فکر می‌کنم با آزاد کردن تعطیلات تابستانی در آگوست، چند هفته‌ای را در اختیار خود قرار می‌دهیم تا در آن زمان مسابقه‌ای داشته باشیم. فکر می‌کنم بتوانیم برای ادامه سال تقویم خوب و منظمی تنظیم کنیم. این تقویم متفاوت خواهد بود اما ما هنوز می‌توانیم تعدادی مسابقه خوب و هیجان انگیز داشته باشیم. پس فصل جدید کمی دیرتر شروع، اما به اندازه فصول قبلی جذاب خواهد بود.
ما در سرزمین بی مسابقه هستیم. بسیار امیدوارم که بتوانیم 17 تا 18 مسابقه خوب یا حتی بیشتر برای قهرمانی داشته باشیم، پس فکر ‌میکنم بتوانیم [این تعداد مسابقه را] در تقویم جای دهیم. اما بستگی به زمان شروع فصل دارد."
وقتی مارتین براندل از او سوال پرسید که آیا امکان برگزاری مسابقات پی در پی وجود دارد یا خیر، اینگونه پاسخ داد:
" امکان دارد. چیزی که ما در حال بررسی و صحبت بر سر آن بودیم گرندپری‌های دو روزه است، بدین ترتیب می‌توانیم برگزاری 3 گرندپری در 3 هفته پیاپی را هم در نظر بگیریم. چیزی که امسال از تیم‌ها می‌خواهیم، انعطاف پذیری است، آن‌ها باید محدوده‌ای برای انجام این کارها تخصیص دهند چون ما در شرایط بسیار غیر معمولی هستیم و باید مطمئن شویم که فصلی برای برگزاری داریم تا موقعیت‌های اقتصادی برای تیم‌ها فراهم شود.
نمی‌خواهیم تیم‌ها را متحمل سختی زیادی بکنیم زیرا نمی‌توانیم مسابقات را بدون تیم‌هایی برگزار کنیم که نمی‌خواهند در سه هفته متوالی دائما در حرکت باشند. شروع آرامی خواهیم داشت. مطمئنم که تیم‌ها انعطاف پذیر خواهند بود تا اجازه اعمال این تغییرات را به ما بدهند."

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد