موضوعات داغ

کرونا سرعت گیر قیمت خودرو شد؛ افت شدید قیمت همچنان ادامه دارد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بررسی بازار خودرو نشان می دهد که این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا و پرهیز حضور مردم در بازار خودرو و مناطق شلوغ قیمت خودروها کاهش قابل توجهی یافته و بازار با رکود بی سابقه ای مواجه شده است.
به نقل از خبرآنلاین، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی پایتخت در این خصوص اظهار کرد: «با وجود رکود بی سابقه در بازار خودرو اما همچنان از مردم دعوت می شود که در خانه های خود مانده و از حضور در نمایشگاه های خودرو بپرهیزند. خرید خودرو مستلزم رفتن به اماکن شلوغ، گرفتن برگه کارشناسی، مراکز تعویض پلاک، دفترخانه‌ها و ... است که به طور قطع حضور در این اماکن امکان ابتلا به بیماری کوید 19 یا همان کرونا را افزایش می دهد.»
سعید موتمنی ادامه داد: «در حال حاضر خودروهای موجود در بازار نسبت به ابتدای اسفندماه با کاهش بیش از 100 میلیون تومانی در خصوص وارداتی ها، 70 تا 80 میلیون تومانی در خصوص مونتاژی ها و کاهش تا 20 میلیون تومانی در خصوص نمونه های داخلی مواجه شده اند.»
کارشناسان معتقدند که بازار خودرو نیز همچون مابقی بازارها در مواجه با رکود واکنش کاملا قابل پیش بینی را از خود نشان داده و به همین دلیل است که قیمت ها کاهشی شده اند. توصیه می شود که خریداران واقعی صبر و حوصله بیشتری کرده تا با قیمت‌های مناسب‌تری خودروی موردنظر خود را خریداری کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد