موضوعات داغ

اکران فیلم سریع و خشن بدلیل کرونا یک سال به تعویق می افتد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
همه‌گیری ویروس کرونا تمام جنبه‌های زندگی در دنیا را تحت تاثیر قرار داده و هالیوود هم از این قضیه مستثنا نیست. به تازگی در حساب توئیتر رسمی فیلم سریع و خشن ۹ اعلام شد استودیو سازنده تصمیم گرفته تاریخ اکران آن را به آوریل ۲۰۲۱ تغییر دهد.
حالا این فیلم قرار است در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ اکران شود. ابتدا قرار بود سریع و خشن ۹ در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ اکران شود. در این پیام به طور مشخص از شیوع ویروس کرونا به عنوان دلیل اصلی این تغییر تاریخ اکران یاد نشده، اما عبارت «نگرانی برای ایمنی مردم» همین نکته را نشان می‌دهد.
طبق تریلر منتشر شده از فیلم، جدیدترین قسمت از فرنچایز سریع و خشن همچنان مثل گذشته داستانی اغراق‌آمیز با تمرکز بر توطئه‌های جهانی، اکشن پرتنش و بدلکاری با ماشین روایت می‌کند که تعریف جدیدی از فیلم‌های تخیلی را ارائه می‌دهد. اگر باند فرودگاه ۳۲ کیلومتری در سریع و خشن ۶ و پریدن بین آسمان‌خراش‌ها در سریع و خشن ۷ به نظرتان عجیب بود، نظرتان درباره پرش یک موستانگ از پرتگاه و گرفتنش با یک جت مغناطیسی چیست؟ در تریلر سریع و خشن ۹ شاهد چنین صحنه‌ای هستیم، و همچنین یک دوج چارجر در حال تاب خوردن بین صخره‌ها و و یک پونتیاک فیرو با موتور جت را هم می‌بینیم.
خبر مهم دیگر درباره سریع و خشن ۹ بازگشت شخصیت محبوب هان است. این اولین حضور او در فرنچایز پس از منفجر شدن ماشینش در فیلم سوم این سری یعنی توکیو دریفت است. البته او در فیلم‌های چهارم تا ششم فرنچایز هم حضور داشت، اما آن‌ها پیش‌درآمدی بر داستان فیلم سوم بودند. در تریلر مشخص نمی‌شود هان چطور زنده مانده، پس باید منتظر اکران این فیلم بمانیم. حالا به دلیل شیوع ویروس کرونا این انتظار طولانی‌تر شده، اما طرفداران سرسخت این فرنچایز مشکلی با این انتظار ندارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد