موضوعات داغ

دریفت فورد موستانگ Mach-E مدل ۲۰۲۱ را در برف تماشا کنید +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
فورد موستانگ Mach-E مدل به دلایل مختلفی یک خودرو جنجالی است، اما این ویدیو نشان می‌دهد حداقل در زمینه دریفت عملکرد خیلی خوبی دارد. در این ویدیو مهندسان فورد را می‌بینیم که سخت در حال کار روی موستانگMach-E هستند و آن را در هوای شدیدا برفی شبه‌جزیره فوقانی میشیگان تست می‌کنند.
کریس پاکرت که با این مهندسان فورد همراه شده، توانسته عملکرد موستانگ Mach-E را در هوای برفی از نزدیک ببیند. خودرو تست‌شده احتمالا نسخه پرمیوم باشد که از پیشرانه ۳۳۲ اسب بخار با سیستم رانندگی تمام چرخ محرک بهره می‌برد. همان‌طور که در ویدیو می‌بینید، موستانگMach-E مورد تست به اندازه کافی قدرت دارد تا در هوای برفی خیلی خوب دریفت کند.
سیستم رانندگی تمام چرخ محرک این کراس‌اوور الکتریکی می‌تواند قدرت را جداگانه به هر چرخ منتقل کند که این باعث افزایش کشش می‌شود. به علاوه چون هیچ ارتباط مکانیکی‌ای بین چرخ‌های جلو و عقب وجود ندارد، موتور الکتریکی هر محور فورا نسبت به داده‌های ورودی کنترل کشش، سنسورهای سرعت چرخ و دیگر سیستم‌ها واکنش نشان می‌دهد. نتیجه این کار دریفت‌های مکرر و قابل کنترل است.
حتی در مدل‌های دارای سیستم رانندگی تمام چرخ محرک، موستانگMach-E قدرت بیشتری به محور عقب منتقل می‌کند. به همین دلیل است که این موستانگ می‌تواند به این خوبی با چهار چرخش دریفت کند. البته موستانگMach-E در ابتدا قرار بود یک کراس‌اوور دیفرانسیل جلو شبیه اسکیپ باشد. وقتی این پروژه به یک موستانگ تبدیل شد، سبک طراحی و عملکرد موستانگ Mach-E شبیه خودروهای اسپرت شد تا دیگر یک خودرو سبز و دوست‌دار محیط زیست نباشد.
حالا برای تست موستانگ بودن آن باید دید آیا می‌تواند تایرهای نو را در هوای خشک به دود تبدیل کند یا خیر. اما چنین ویدیوهایی باعث می‌شوند اطمینان پیدا کنیم فورد موستانگ Mach-E مدل ۲۰۲۱ یک شاسی بلند قدرتمند خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد