موضوعات داغ

شایعه‌‌ای بزرگ و باورنکردنی؛ شاید سباستین فتل به مک لارن بپیوندد

عکس مطلب اول
در روزهایی که اخبار زیادی در دنیای فرمول یک وجود ندارد، شایعات پای خودشان را به محافل خبری باز کرده‌اند. در فصل 2021 شاهد تغییر کلی قوانین خواهیم بود و هیچکس نمی‌تواند حدس بزند که کدام تیم می‌تواند از این تغییرات بیشترین بهره را ببرد. از طرفی بیش از 10 راننده فعلی فرمول یک در پایان این فصل به آخر قرارداد خود می‌رسند و این نکته نوید جنگ تیم‌ها برای به خدمت گرفتن راننده مورد علاقه‌شان را می‌دهد. در همین راستا منبعی ناشناس به خبرگزاری F1-insider گفته است:

" سیدل فتل را از زمانی که باهم در ب ام و بودند، می‌شناسد. اگر سباستین بخواهد به مک لارن بپیوندد، سیدل نیز قطعا به این انتقال فکر خواهد کرد. همچنین باعث کودتایی قوی در روابط مک لارن و مرسدس خواهد شد."

گفتنی است که از فصل بعد، تیم مک لارن، پاوریونیت خودروی خود را از مرسدس تامین خواهد کرد. تیمو گلوک، راننده سابق فرمول یک، در رابطه با مقصد بعدی فتل گفت:

"شاید مک لارن. با حضور آندریاس سیدل، آن‌ها رهبری آلمانی دارند که فصل پیش با وی پیشرفت کرده‌اند. به خوبی می‌توانم این گفت و گو را [بین فتل و سیدل] تصور کنم، سیدل قطعا دوست دارد تا یک راننده آلمانی با تجربه در تیمش داشته باشد."

از طرفی، متیا بینوتو، مدیر تیم فراری، بارها تکرار کرده است که فتل گزینه اول آن‌ها برای تک صندلی فصل آینده فراری خواهد بود. هر دو راننده مک لارن نیز از وضعیت خود در این تیم رضایت کامل دارند. اگر بخواهیم گزینه آلمانی دیگری برای صندلی مک لارن در نظر بگیریم، آن فرد نیکو هالکنبرگ خواهد بود. راننده‌ای بسیار باتجربه که قبلا برای رنو می‌راند ولی لابی‌های زیادی شکل گرفت تا صندلی رنو در این فصل به استبان اوکون برسد و هالکنبرگ بدون تیم بماند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد