موضوعات داغ

سري جديد خودرو فوتون ساوانا تحویل مشتریان شد

عکس مطلب اول
شركت صنايع توليدي عظيم خودرو سري جديد خودرو فوتون-ساونا را روز گذشته به خریداران این خودرو تحویل داد.
فوتون-ساوانا تنها شاسی بلند داخلي محسوب مي شود كه توسط شركت صنايع توليدي عظيم خودرو توليد مي شود و با بهره گیری از برخی ویژگی ها، می‌تواند انتخاب بخشی از طرفداران آفرود باشد.
ساوانا با موتور 214 اسب بخاری و گشتاور ٣٢٠ نيوتن بر متر خودرا به عنوان قدرتمند ترین خودرو ساخت داخل معرفی میکند، همچنین این خودرو تنها خودروی داخلی مجهز به دیفرانسیل LSD و شاسی مستقل از بدنه نیز به حساب می آید.
این خودرو همچنین به چراغ راهنما روی آینه های جانبی، غربیلک فرمان چند منظوره، کروز کنترل، چراغ مخصوص روز، سیستم استارت بدون کلید، سانروف، سیستم چهارچرخ هوشمند، رینگ های آلومینیومی 17 اینچی، سنسور پارک عقب، روکش چرمی صندلی ها، دوربین دنده عقب و ترمز اتوماتیک Auto Hold مجهز است.
فوتون-ساوانا همچنین به کیسه هوای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پرده ای نیز بهره می برد.
از سوی دیگر از نکات برجسته ساوانا می توان به ارتفاع 220 میلیمتر کف خودرو از زمین اشاره کرد که همین موضع باعث شده میزان غرق شدگی ماشین در معابر رودخانه ای برابر با 600 میلیمتر شود که این خودرو را کاملا مناسب برای آفرود نشان می دهد.
با نشستن درون کابین ساوانا تا حدودی فراموش خواهید کرد که درون یک محصول چینی نشسته اید .طرحی جذاب و الهام گرفته از محصولات ژاپنی ،کیفیت خوب متریال ،استفاده از صفحه نمایش لمسی در درون داشبورد ،فرمان سه پره مجهز به اداوات کروز کنترل و تنظیمات سیستم صوتی به جذابیت های کابین این خودرو می افزاید.
باید یکی از مهمترین خصیصه های فوتون ساوانا را صندلی ردیف سوم دانست که در هیچ نمونه خودروهای چینی بازار ایران موجود نیست.
شايان ذكر است صنایع تولیدی عظیم خودرو سعي کرده است در راستاي جلوگيري از شيوع بيماري كرونا مشتريان در زمانبندي هاي مشخص شده به شركت مراجعه کرده تا از هرگونه خطري پيشگيري شود.
گفتنی است با توجه به اعلام شركت صنايع توليدي عظيم خودرو ، تحويل سري جديد خودروي هنتنگ در تيپهاي X7 و X5 (با كيفيت ترين خودروي داخلي )به همين زودي انجام خواهد پديرفت.

ساوانا

ساوانا

بر اساس این گزارش تحویل خودروهای فوتون و سپس هنتنگ در حالی از سوی صنایع تولیدی عظیم خودرو تحویل خریدارن می شود که این شرکت با مشکلات عدیده ای در تولید؛ مشکلاتی که بسیاری از تولیدکنندگان دیگر کشور با آن مواجه نیستند مواجه است.
از سوی دیگر نیز با توجه به وضعیت واردات قطعه از کشور چین به دلیل ویروس‌ کرونا مشکل مراوده با کشور چین نیز بیشتر شده است که با این وجود صنایع تولیدی عظیم خودرو رضایت حداکثری مشتریان خود را راس برنامه های خود قرار داده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/12/27
مگه مدیرشو برای کلاه برداری بازداشت نکردن؟
1398/12/28
خيلي ماشين بي ريختيه 👎👎😯😧