موضوعات داغ

جیلی سوئیچ خودروهای جدید را با استفاده از پهپاد در اختیار مشتریان قرار می‌دهد + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
برای بسیاری از شرکت‌ها، همه‌گیری ویروس کرونا فرصت خوبی است تا فرآیندهای اتوماتیک خود را پیاده‌سازی و اتکا به نیروی انسانی را کاهش دهند. بسیاری از شرکت‌ها در چین بدون استفاده از نیروی انسانی و با کمک گرفتن از هوش مصنوعی همچنان در حال فعالیت هستند. البته اتوماسیون در موارد دیگری به جز تولید محصولات هم کاربرد دارد. مثلا شرکت جیلی خودروهای جدیدش را درب منازل به مشتریان تحویل می‌دهد.
این سیستم تحویل خانگی و بدون تماس که در مناطق خاصی در چین انجام می‌شود باعث کاهش حضور مشتریان در نمایندگی‌ها خواهد شد.
این سیستم همچنین از پهپاد برای تحویل سوئیچ خودروهای جدید به مشتریان استفاده می‌کند. این کار فاصله بین کارکنان و مشتریان را تا حد ممکن کاهش داده و یک فرآیند کاملا بدون تماس به وجود می‌آورد.
این روش تحویل بدون تماس بخشی از سیستم فروش آنلاین جیلی است که از ۱۰ فوریه ۲۰۲۰ آغاز به کار کرده است. مشتریان با استفاده از این سرویس می‌توانند مراحلی مثل سفارش خودرو با مشخصات فنی مورد نظرشان، پرداخت هزینه و بیمه را به صورت آنلاین انجام دهند و همچنین گزینه تحویل بدون تماس درب منزل را انتخاب کنند.
جیلی گفته از زمانی که این سیستم شروع به کار کرده حدود ۱۰ هزار مشتری خودروهای خود را به صورت آنلاین سفارش داده و هزینه آن را پرداخت کرده‌اند. همچنین ۱۱۰ هزار نفر هم برای خرید یک خودرو جیلی در آینده نزدیک ابراز تمایل کرده‌اند. تمام سفارشات تاییدشده به نمایندگی‌های محلی ارجاع داده می‌شوند تا فرآیند تحویل خودرو آن‌ها آغاز شود. طبق گفته جیلی، این خودروها قبل از تحویل کاملا توسط نمایندگی‌ها ضدعفونی می‌شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد