موضوعات داغ

فولکس‌واگن هم تجهیزات بیمارستانی تولید می‌کند!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
این روزها با گسترش شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان بسیاری از کارخانجات خطوط تولید خود را به تولید دستگاه‌های تهویه و تجهیزات بیمارستانی اختصاص داده اند.
به نقل از ایسنا؛ از این جمله می توان به شرکت های خودروسازی فورد و جنرال موتورز در ایالات متحده آمریکا اشاره کرد که به دنبال کسب مجوزهای لازم برای تولید امکانات و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها همچون هواکش و دستگاه‌های تهویه هستند تا بتوانند در کنترل و مقابله با گسترش و انتشار ویروس کرونا نقش آفرینی کنند.
در همین راستا شرکت خودروسازی فولکس واگن نیز اعلام کرده که قصد دارد به جمع تولیدکنندگان دستگاه های ونتیلاتور یا تهویه مورد نیاز بیمارستان ها ملحق شود.
فولکس واگن اعلام کرده است که می تواند با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی و با کمک 125 چاپ گر سه بعدی که در خطوط تولید برخی از قطعات مورد نیاز خودرو های خود از آن ها استفاده می کند، تجهیزات و دستگاه های تهویه بیمارستانی تولید کرده و نیاز آلمان و سایر کشورهای درگیر کرونا را پاسخ دهد.
علاوه بر فورد، جنرال موتورز و فولکس واگن خودروسازانی همچون نیسان ژاپن نیز اعلام کرده اند که می توانند با بهره گیری از خطوط تولید و تجهیزات خود به کنترل و مقابله با بیماری خطرناک و مرگ‌بار کرونا بپردازند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد