موضوعات داغ

شلیک با بازوکا به شیشه فولکس واگن گلف! مقایسه با مقاومت تسلا سایبرتراک! + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در روز معرفی خودروی پیکاپ "تسلا سایبرتراک"، ایلان ماسک به شیشه های مقاوم این خودرو اشاره کرد و با پرتاب کردن یک گوی فلزی به سمت آن، سعی داشت تا نشان دهد که شیشه های این اتومبیل چقدر مقاوم هستند!. اما با اولین پرتاپ گوی فلزی به سمت شیشه اتومبیل، شاهد شکسته شدن آن بودیم و سپس با انجام همین کار بر روی شیشه عقب، نتیجه ای مشابه بدست آمد و شیشه عقب هم شکسته شد تا ایلان ماسک بار دیگر سوژه ای دست رسانه ها دهد!.
بعد از نمایش ناموفق ایلان ماسک برای نشان دادن مقاومت شیشه اتومبیل، برخی ها در یوتیوب چنین کاری با شیشه اتومبیل خود انجام دادند و جالب اینجاست که برای برخی خودروها همچون نسل های قبل بی ام و، حتی با وارد کردن ضربه چکش هم شاهد سالم ماندن شیشه اتومبیل بودیم که تاکنون شرکت خودروسازی بی ام و هیچگونه شوی تبلیغاتی برای آن انجام نداده است!.
حال امروز در فیلمی متفاوت، شاهد انجام تست های بسیار بدتری بر روی شیشه عقب یک دستگاه فولکس واگن گلف هستیم که نه با پرتاپ گوی فلزی به سمت شیشه، بلکه حتی شاهد مقاومت شیشه این خودرو در برابر ضربات محکم چکش و یا حتی تفنگ دست ساز بادی هستیم که می توانید جزییات کامل آن را در فیلم زیر شاهد باشید. البته شاید فکر کنید که شیشه اتومبیل دستکاری شده تا به چنین مقاومتی برسد، اما طبق ادعای سازنده ویدیو، هیچگونه تغییری در شیشه اتومبیل ایجاد نشده و دقیقا همان چیزی است که شرکت سازنده بر روی محصولاتش نصب می کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/7
ماشین ایرانی اگر بود همون سیب زمینی میزد شیشه که هیچ میرفت تو مغز یارو از اون ورش در میومد دیگه بماند اون گوی