موضوعات داغ

لارنس استرول، زمینه ساز بازگشت استون مارتین به فرمول یک

عکس مطلب اول
شاید در میان این اخبار ناخوشایند برای هوادارن فرمول یک، بازگشت استون مارتین بهترین خبر این روزها باشد. فصل 2021 پایان غیبت 61 ساله این برند لوکس بریتانیایی در فرمول یک خواهد بود. به لطف لارنس استرول و کنسرسیومش، نام این برند محبوب بر روی تیم ریسینگ پوینت قرار خواهد گرفت.

تایید رسمی این خبر زمانی منتشر شد که سهام داران استون مارتین لاگوندا، جذب سرمایه‌ای 536 میلیون پوندی را تایید کردند. بخش اصلی این سرمایه (260 میلیون پوند) از طرف کنسرسیوم Yew Tree می‌باشد که رئیس آن لارنس استرول است. گفتنی است استرول، به عنوان مدیر اجرایی استون مارتین در تیم فرمول یک آن‌ها ایفای نقش خواهد کرد. مقر اصلی این تیم در سیلوراستون به کار خود ادامه خواهد داد. استرول در این باره گفت:

" پروسه سرمایه گزاری در این برند خودروسازی بی نظیر، نیازمند تمام توجه و انرژی من برای چندین ماه بود. قطعا شب‌هایی خواب نداشتیم. ضمنا، این قرارداد یکی از هیجان انگیزترین قراردادهایی است که در آن شرکت داشته‌ام. من عاشق ماشین‌ها هستم، بخش بزرگی از زندگی من [هستند]، و استون مارتین همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب من داشته است. اینکه اینجا بایستم و این توافق را اعلام کنم امتیازی بزرگ و یکی از غرورآمیزترین لحظات زندگی کاری من می‌باشد."

خودروی RP20 تیم فرمول یک ریسینگ پوینت

خودروی RP20 تیم فرمول یک ریسینگ پوینت

وی اینگونه ادامه داد:

" حالا که تمام کاغذ بازی‌ها تمام شده، می‌توانم روی پیاده‌ سازی استراتژی [مناسب] برای موفق‌تر کردن این برند فوق‌العاده در سال‌های پیش رو تمرکز کنم. برندی با سابقه‌ استون مارتین باید در بالاترین سطح موتوراسپرت رقابت کند. فکر می‌کنم این اتفاق هیجان انگیزترین چیزی است که در این اواخر در فرمول یک رخ داده و برای سهام داران و هواداران این ورزش به شدت مهیج است.
اسمی بهتر از [استون مارتین] برای یک تیم فرمول یک نمی‌توانم در نظر بگیرم. استراتژی سرمایه گزاری ما، فرمول یک را به عنوان ستون اصلی استراتژی بازاریابی جهانی برمی‌گزیند، و بسیار عقلانی است که برای این کار نام تیم ریسینگ پوینت را تغییر بدهیم. استون مارتین در طول تاریخش در کلاس‌های مختلف موتوراسپرت رقابت موفقی داشته است، اما حالا ما این فرصت را داریم که تیمی در فرمول یک داشته باشیم."

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد