موضوعات داغ

اقدام برندهای مشهور جهان برای رعایت فاصله اجتماعی + تصاویر

عکس مطلب اول
با شیوع ویروس کرونا در جهان، اکثر کشورها به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس اقدام به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کرده و دستور به لغو تجمعات داده اند. در این شرایط ماندن در خانه ها بسیار ضروری است تا همه با همکاری یکدیگر بتوانند ویروس کرونا را شکست دهند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در شرایط فعلی که ویروس کرونا شیوع گسترده ای در جهان داشته است، برخی از برندهای مشهور خودرویی جهان ابتکار به خرج داده و با تغییر نمادین لوگو و شعار خود، مردم را به رعایت فاصله اجتماعی برای مبارزه و شکست دادن ویروس کرونا توصیه کرده اند.
این فاصله گذاری اجتماعی و دوری افراد از هم مشکل خاصی برای لوگوی هیوندای به وجود آورده است، چرا که همیشه گفته می شود در لوگوی هیوندای دو نفر در حال دست دادن با یکدیگر هستند، در شرایطی که توصیه های پزشکی می گویند که به هیچ وجه نباید با یکدیگر دست بدهیم. برخی دیگر از برندهای مشهور خودرویی مانند بنز، آئودی و فولکس واگن نیز همانند شرکت هیوندای برای مبارزه با ویروس کرونا اقدام به تغییر نمادین لوگو و شعار خود کرده اند که می توانید نمونه های آن را در زیر شاهد باشید.

فولکس واگن

فولکس واگن



آئودی

آئودی



مرسدس بنز

مرسدس بنز

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد