موضوعات داغ

تور کارخانه منصوری و بازدید از خودروهای سفارشی خاص؛ تیونر ایرانی الاصل + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر قصد خرید یک ابرخودرو خاص یا شاسی بلند لوکس را دارید اما از ظاهر خودروهایی که کارخانه‌ها عرضه می‌کنند خوشتان نمی‌آید، تیم منصوری را به شما معرفی می‌کنیم. این تیونر که در آلمان در حال فعالیت است، خودرو عادی شما را به یک موجود خاص تبدیل می‌کند که نظر همه را به خودش جلب خواهد کرد. یک گروه یوتیوبی به تازگی ویدیویی منتشر کرده که نشان می‌دهد شرکت منصوری طی چند ماه گذشته مشغول انجام چه کارهایی بوده است.
ابتدا لامبورگینی اوروس منصوری را می‌بینیم. اوروس نسخه کارخانه هم ظاهر خاصی دارد، اما نسخه منصوری آن کاملا جلب توجه می‌کند. در این نسخه، از کاپوت فیبر کربنی، اسپویلر عقب بزرگ و قطعاتی فیبر کربنی در سراسر فضای خارجی استفاده شده است. این مدل به رنگ آبی مات سفارشی رنگ‌آمیزی شده که آن را نسبت به نسخه کارخانه متفاوت کرده است.
در کابین، تقریبا همه چیز به رنگ آبی درآمده است. همچنین یک پنل ال‌ای‌دی روی سقف قرار گرفته که شبیه طرح شب ستاره‌ای رولزرویس است.
برای مشتریانی که یک شاسی بلند راحت را ترجیح می‌دهند، منصوری رولزرویس کالینان مخصوص خودش را هم ارائه می‌دهد. این کالینان دو رنگی دارای چرخ‌های بزرگتری است که آن را از نسخه کارخانه متمایز می‌کند. در کابین همه چیز به رنگ فیروزه‌ای درآمده است.
منصوری به ساخت برخی از جذاب‌ترین خودروها مشهور است. اگرچه بسیاری از علاقمندان صنعت خودرو نگاه بدی نسبت به این برند دارند، اما رویکرد خاص منصوری موضوع خوبی برای بحث و گفتگو است.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد