موضوعات داغ

شرکت های بیمه ای آمریکا بدلیل کرونا، بخشی از پول مشتریان را باز می گردانند!

عکس مطلب اول
شکی در این موضوع نیست که "ویروس کرونا" یک بیماری بسیار خطرناک است و تاکنون منجر به مرگ چندین هزار نفر در سراسر جهان شده است. تا لحظه ای که در حال نگارش این مقاله هستیم، بیش از 1 میلیون و 425 هزار نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده و از بین آنان، بیشتر از 82 هزار نفر جان خود را از دست داده اند و می تواند هشداری برای مردم جهان برای جدی گرفتن این ویروس کشنده باشد.
حال با شیوع این ویروس در سراسر جهان، تقریبا همه مردم به نوعی تحت تاثیر آن قرار گرفته اند، اما حوزه های مالی، دولت ها و همچنین برخی از مشاغل تلاش می کنند تا به دیگران کمک کرده و از بحران کرونا عبور کنند. شرکت بیمه Allstate را می توان یکی از پیشگامان خدمت رسانی به مردم دانست که در روزگار کرونا زده جهان، یک اقدام تحسین برانگیز انجام داده است و آن هم پس دادن بیش از 600 میلیون دلار پرداختی بیمه اتومبیل در ماه های "آوریل" و "می" به مشتریان خود خواهد بود.
شرکت خدمات مالی آمریکایی Allstate که در زمینه ارائه خدمات بازنشستگی، بیمه خودرو، بیمه عمر، سرمایه ‌گذاری و بانکداری فعالیت می کند. مدعی است که با خانه نشینی بسیاری از مردم، میزان رانندگی آنان کاهش پیدا کرده و همچنین تصادف رانندگی کمتری در جاده ها رخ خواهد داد و نیاز است که به کسب و کارهای خانگی توجه بیشتری داشته باشیم، به همین منظور شرکت Allstate به طور متوسط معادل 15 درصد از حق بیمه پرداختی اتومبیل را به مشتریان خود بازگردانده است که در مجموع به مبلغ 600 میلیون دلاری برای دو ماه بهاری "می" و "آوریل" خواهد رسید.
باتوجه به داده های منتشر شده از سوی شرکت Allstate، میزان رانندگی در بسیاری از ایالت های آمریکا بین 35 تا 50 درصد کاهش پیدا کرده است و براساس گزارش ها، گفته می شود که حق بیمه ماه آوریل خودرو در ایالت کالیفرنیا حدود 25 درصد کاهش پیدا کرده است. بیمه خانواده در ایالت ویسکانسین نیز حدود 200 میلیون دلار به مشتریان خود پرداخت خواهد کرد و اولین پرداختی آنان از چند روز آینده و از اواسط ماه آوریل آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد