موضوعات داغ

اجرای طرح «فاصله گذاری اجتماعی» در مراکز معاینه فنی

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بنابر دستور جدید ستاد مبارزه با بیماری کرونا از این پس تمامی مراکز معاینه فنی تهران موظف اند فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
به نقل از مهر، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران در این خصوص توضیح داد: «دستور جدید ستاد مبارزه با بیماری کرونا رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی است. اکثر مواقع شهروندان با نیروهای مراکز معاینه فنی تماس برقرار می کنند و این تماس در هنگام صدور نتایج و گواهی معاینه فنی در بیشترین حالت خود است. بنابراین نواحی که مربوط به صدور نتایج و گواهی معاینه فنی است ملزم به رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی شده اند.»
حسین مقدم ادامه داد: «گسترش ویروس کرونا سبب تعطیلی مراکز معاینه فنی نشده و این مراکز از ابتدای گسترش این ویروس تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده اند البته تعداد نیروهای این مراکز به حداقل ترین حالت خود رسیده است.»
وی در انتها خاطرنشان کرد: «مراکز معاینه فنی در سال جدید به دنبال آن اند که خودروهایی با کیفیت بالاتر در شهر تهران تردد کنند تا هوای سالم تری در اختیار شهروندان قرار بگیرد. این هدف زمانی محقق می شود که بتوان ادعا کرد تمامی خودروهای پایتخت یک بار مطابق با استاندارهای جهانی معاینه شده اند. تمامی نیروهای مراکز معاینه فنی تهران تلاش می‌کنند که خدمات معاینه فنی را از لحاظ کیفی و کمی بهبود ببخشند.»

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/22
اگر بفکر بهبود خدمات معاینه فنی بودند، خیلی کارهای پیش زمینه ای تا حالا انجام شده بود مثلا بفکر این نبودن که هزینه معاینه فنی در عرض یکسان دوبرابر بشه
با افزایش فشار به مردم و تولید خودرو های بی کیفیت و بنزین آلوده و هزینه های سرسام آور قطعات تقلبی و جلوگیری از حق داشتن خودروهای جدید الکترونیکی و شارژی، هوا بسیار پاک ميشه جناب ستاد معاینه فنی؟