موضوعات داغ

برنی اکلستون: فراری گورستان همیلتون خواهد شد

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
برنی اکلستون معتقد است پیوستن لوئیس همیلتون به تیم فراری با وجود چارلز لکرک، پایان کار همیلتون خواهد بود. به اعتقاد مالک پیشین فرمول یک، در حال حاضر تمام توجهات در تیم فراری به سوی لکرک است و هر راننده ایی در کنار او محکوم به شکست خواهد بود. برنی در چند روز گذشته سباستین فتل را نیز تشویق به رفتن از تیم فراری کرده بود. این مدیر 89 ساله در ادامه افزود:

آیا سباستین از فرم اصلی خودش خارج شده است؟ شاید دلیلش رفتار تیم با او باشد. ناگهان کودکی بی نام که هیچ اسم و رسمی ندارد به فراری آمد و کانون تمام توجهات تیم شد. رابطه من با سب خیلی صمیمی و نزدیک است اما او هرگز در مورد این موارد صحبت نمیکند ولی طبیعی است که تمرکزش را از دست بدهد و احساس کند تبدیل به راننده دوم شده است.

اکلستون معتقد است در صورت پیوستن لوئیس به تیم فراری سرنوشتی شبیه فتل در انتظارش خواهد بود. به اعتقاد او لوئیس همیلتون در تیم مرسدس بهترین پشتیبانی را از جانب تیم دارد و در کانون توجهات است، این موردی نیست که بتوان به سادگی کنار گذاشته شود.

برنی اکلستون مدت زیادی است که مخالفت خود با پیوستن لوئیس به فراری را بیان کرده است. به اعتقاد او زبان و فرهنگ ایتالیایی چالش دیگری برای قهرمان شش دوره جهان خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد