موضوعات داغ

اهدای بیش از 11 هزار کارت اشتراک دوچرخه به دانشجویان و کارمندان

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
یعقوب آزاده دل، مدیر واحد توسعه سیستم ‌های حمل و نقل پاک در سازمان حمل ‌و نقل و ترافیک شهر تهران، روز گذشته اعلام کرد که با اجرای برنامه های سند توسعه دوچرخه سواری در سال 99 و همچنین از آنجایی که دانش آموزان، دانشجویان و کارمندان در سه گروه اصلی هدف گذاری این سند قرار گرفته اند، بیش از ۱۱ هزار کارت اشتراک دوچرخه و ۵۰ سفر رایگان دوچرخه اشتراکی به دانش آموزان، دانشجویان و کارمندان اهدا خواهد شد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از پایگاه خبری ایرنا، یعقوب آزاده دل مدیر واحد توسعه سیستم ‌های حمل و نقل پاک شهر تهران در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: با توجه به تمرکز فعالیت دوچرخه ‌های اشتراکی در محدوده مرکزی تهران، اشتراک های تهیه شده نیز به مراکز آموزشی و اداری این محدوده از جمله دانشگاه‌ های تهران، امیرکبیر، تربیت مدرس و هنر و یا همچنین ادارات و مراکزی همچون پلیس راهور، آموزش و پرورش، دبیرستان ‌ها، ادارات، سازمان ‌ها و شرکت های قرار گرفته در مناطق 6، 7، 11 و 12 تعلق خواهد گرفت.
گفتنی است که دوچرخه های اشتراکی هوشمند بوده و شهروندان پس از ورود به سایت شرکت "بی دود" و یا استفاده از اپلیکیشن اختصاصی این شرکت، پس از ثبت نام و پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه، می توانند دوچرخه های هوشمند آنان را در اختیار گرفته و در هر نقطه ای که خواستند، آن را قفل و رها کنند. لازم به ذکر است که هزینه استفاده از دوچرخه ها برای هر نیم ساعت، معادل 1500 تومان خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/27
از یه طرف حمایت نکردن تا قرنطینه انجام بشه چون اولویت اقتصاد بود براشون نه سلامتی عموم، یک میلیون وام میدم اونم ۱۲ درصد به صورت ثبت نام فقط...هر روزم یه طرح و پیشنهاد و اجرای تاسف بار دوچرخه هر نیم ساعت ۱۵۰۰ تومن؟! واقعا خجالت آوره من دیگه نمی‌دونم چی بگم و به چی اصلا فکر کنم