موضوعات داغ

در جلسه ستاد تنظیم بازار، بالاخره تکلیف قیمت گذاری جدید خودرو ها مشخص شد؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
روزهای گذشته این موضوع مطرح شد که با بررسی دستورالعمل های قیمت خودرو، ممکن است شاهد افزایش قیمت خودروهای داخلی از سوی شرکت های خودروسازی باشیم، اما روز گذشته بروز اختلاف در اعضای حاضر جلسه ستاد تنظیم بازار، باعث شد تا توافقی صورت نگیرد و همچنان دستورالعمل قیمت خودرو در سال 99 بلاتکلیف بماند. با این حال، با شروع سال جدید تحرکات برای تعیین دستورالعملی جدید برای قیمت خودرو شروع شده و ممکن است در آینده، شاهد تصمیمات و تغییراتی در قیمت خودروهای داخلی باشیم!.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرانجیب، روز دوشنبه 25 فروردین ماه و در هشتاد و هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار، گزارش دبیرخانه کمیته تنظیم بازار خودرو از فرآیندها و ضوابط سیاست گذاری این بخش و تعیین دستورالعمل تعیین نرخ خودرو توسط معاونت امور صنایع، مرکز ملی رقابت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خوانده شد. ولی بروز اختلافاتی میان اعضای حاضر در جلسه روز گذشته باعث شد تا توافقی حاصل نشود و همچنان دستورالعمل قیمت خودرو بلاتکلیف بماند، ولی بررسی آن به جلسات آینده این ستاد موکول شد و ممکن است در جلسات بعدی، شاهد یک جمع بندی و ایجاد تغییراتی در قیمت گذاری خودروهای داخلی باشیم.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/27
اگر هم نتیجه میداد مثلا چی میخواست بشه،‌ قیمت ماشین ارزون بشه!؟ پراید بشه همون 6 تومن، ماکسیما هم بشه همون 40 میلیون!؟ صد سال سیاه نمیشد! تازه اگر بعد از گفتگوهای نفس گیر به نتیجه هم برسند باز هم با این دلار 16 تومنی (فعلی) باز هم قیمت ماشین گرون میشه. اتفاقا بهترین راه اینه که همینطوری ولش کنند تا خودشون خودشونو با این مدیریت‌های هیجانی نابود کنند. چون واقعا دیگه هیچ اهمیتی واسه مردمی که نمیتونند ماشین بخرند نداره که حالا میخواد ارزون بشه یا گرون بشه، یا خودروسازی ورشکست بشه یا نشه !
1399/1/27
نتایج جلسات مشخص است ابتدا سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به سازمان حمایت از واسطه گر ها و تولیدکنندگان تبدیل و سپس با افزایش نجومی قیمت خودرو موافقت خواهد شد. خدا بداد مصرف کننده برسه