موضوعات داغ

مردم مراقب خرید و فروش های اینترنتی خودرو باشند

عکس مطلب اول
سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در خصوص وضعیت بازار خودرو اعلام کرد که بازار خودرو در رکود شدیدی به سر می برد و بازار نیز به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل است و هیچ خرید و فروشی صورت نمی گیرد. البته این احتمال وجود دارد که نمایشگاه داران از ابتدای اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از اقتصاد آنلاین، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در ادامه ضمن هشدار به معاملات اینترنتی خودرو، بیان داشت: این روزها با تعطیلی بازار خودرو، برخی از افراد اقدام به خرید و فروش خودرو در فضای مجازی کرده اند که در این موارد خریداران باید مواظب اصالت فروشندگان باشند تا با مشکلات بعدی مواجه نشود، زیرا این احتمال وجود دارد که در زمان تعویض پلاک، خودرو به دلیل مشکلات قضایی یا خلافی توقیف شود.
موتمنی در پایان درباره وضعیت قیمت خودرو با آغارفعالیت بازار گفت: قیمت خودرو به عرضه و تقاضا و نرخ ارز بستگی دارد. در حال حاضر قیمت خودرو به علت شیوع ویروس کرونا از اسفندماه تغییری نداشته است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/29
خیلی جالبه!!!!!!!
رئیس نمایشگاه داران گفتن مواظب باشین از خرید اینترنتی پرهیز کنین. بعد قیمت توالتای ایرانی با ارز و عرضه تقاضا ک مردم بیشتر میخرن شما نمایشگاداران محترم قیمت رو چند برابر میکنین. بعدم میاد مصاحبه میکنه قیمتا پایین تر نیومده بخاطر‌کرونا ... همه جا دنیا خوردن زمین بخاطر‌ویروس کرونا حالا ایران هیچ تغییری نکرده