موضوعات داغ

شاید مهمترین انتقال رانندگان فرمول یک

عکس نویسنده
پرهام تحصیلی
نویسنده
عکس مطلب اول
لوئیس همیلتون و سباستین فتل تنها تا پایان ماه آوریل فرصت دارند تا در رابطه با قرار داد فصل ۲۰۲۱ فرمول یک خود تصمیم بگیرند. لوئیس و سباستین هردو پیشنهاداتی برای قرارداد فصل ۲۰۲۱ دارند، اما حالا باید تصمیم بگیرند که در تیم های فعلی خود خواهند ماند یا نه.

بر اساس آخرین اخبار حالا لوئیس همیلتون و سباستین فتل از سوی تیم های خود تحت فشار قرار گرفته‌اند که تا پایان ماه آوریل مشخص کنند که با تمدید قرارداد های خود موافقت می‌کنند یا نه.

در ظاهر داستان هیچ عجله ایی وجود ندارد اما در واقعیت تیمهای برتر بسیار تحت فشار قرار گرفته‌اند تا در صورت عدم تمدید هر یک از این دو، رانندگان جایگزینی پیدا کنند.

قرار داد جدیدی که به فتل پیشنهاد شده است یک قرار داد یک ساله با کاهش شدید در مبلغ دستمزد وی است. در صورت عدم امضاء قرار از سوی او دنیل ریکاردو و کارلوس ساینز گزینه های احتمالی تیم فراری اند، در اینصورت نیاز به مذاکره تیم فراری با تیم های رنو و مکلارن است.

طبق گفته های کارلوس، تیم مکلارن قرار داد جدیدی به او پیشنهاد داده است، اگر فراری خواهان این راننده اسپانیایی است باید هرچه زودتر با فتل به نتیجه برسند.

از طرف دیگر تیم مرسدس در ظاهر خیلی برای تمدید قرار داد همیلتون عجله ندارد، آنها جرج راسل و استبان اوکون را مد نظر دارند. با این حال اوکون مجموعه مرسدس را برای پیوستن به تیم رنو ترک کرده است و راسل هم قرارداد سه ساله ایی با تیم ویلیامز دارد.

تنها سه راننده برای فصل ۲۰۲۱ قرارداد قطعی دارند. مکس ورشتپن، چارلز لکرک و استبان اوکون، با این اوصاف نتیجه تصمیم لوئیس همیلتون و سباستین فتل تاثیر بزرگی بر روی بازار رانندگان خواهد گذاشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد