موضوعات داغ

اقدامات شرکت ایرتویا برای مقابله با ویروس کرونا

عکس مطلب اول
در پی گسترش ویروس کرونا به عنوان یک اتفاق نادر در دنیا و همینطور کشور عزیزمان، زندگی بسیاری از انسان ها تحت شعاع آن قرار گرفته و بسیاری از مشاغل نیز تحت تاثیر آن قرار گرفته اند.
انتخاب مسئولیت در خدمت رسانی به مشتریان و یا اهمیت به حفظ سلامت کارکنان شرکت، قطعا یکی از سخت ترین دو راهی های تصمیم گیری برای شرکت ایرتویا بوده است.
لذا شرکت ایرتویا با در نظر گرفتن اهمیت سلامت کارکنان و همینطور مشتریان، به عنوان ارزشمندترین سرمایه های این شرکت، راهکارهای ویژه ای را جهت ارائه خدمات شایسته ارائه نموده و در همین راستا با توجه به شرایط ایجاد شده و خطرات ناشی از انتشار ویروس کرونا، اقداماتی را به شرح ذیل انجام داده است.
تمدید رایگان 3 ماهه گارانتی خودروهای تویوتا و لکسوس مشتریانی که امکان مراجعه به شرکت جهت انجام سرویس های ادواری را نداشته اند
ارائه خدمات سرویس در محل به صورت اعزام رایگان و با حساسیت هر چه بیشتر, به طوری که تمام قسمت های خودروها پیش از اعزام به طور کامل ضد عفونی می شوند.

ایرتویا

ایرتویا

تمامی نقاط و سطوح شرکت در تمام مدت روز در حال ضد عفونی بوده و در تمامی واحد های شرکت مواد ضدعفونی کننده جهت استفاده پرسنل و مشتریان قرار داده شده است.
تمامی پرسنل شرکت علاوه بر رعایت پروتکل های لازم جهت اجرای فاصله گذاری اجتماعی، ملزم به استفاده از ماسک و دستکش می باشند.
دمای بدن تمامی پرسنل و مشتریان پیش از ورود به شرکت با استفاده از دستگاه تب سنج گرفته شده و جهت پیشگیری، از ورود کلیه افراد با دمای بالای 37/8 سانتیگراد خودداری میشود و همچنین تمامی خودرو های مشتریان و یا پرسنل شرکت، پیش از ورود، به طور کامل ضد عفونی می شوند.
به محض پذیرش خودروی مشتریان، مسئول پذیرش تمامی سطوح داخلی خودرو را ضد عفونی و سپس تمامی قسمت هایی که با دست در ارتباط هستند را با پوشش محافظ می پوشاند و پس از ارائه خدمات نیز خودروی مشتریان به صورت کامل با کارواش اتوماتیک و دستگاه مخصوص شستشو و ضد عفونی می شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد