موضوعات داغ

فیس لیفت جدید ام وی ام 315 با گیربکس اتوماتیک توسط مدیران خودرو معرفی شد + عکس

عکس مطلب اول
ام وی ام 315 چند سالی است که در بازار ایران به عنوان یک هاچ‌بک نسبتاً پرطرفدار شناخته شده و تاکنون فروش خوبی را نیز تجربه کرده است. اخیراً شرکت مدیران خودرو اعلام نموده که سومین فیس لیفت این خودرو به زودی وارد بازار خواهد شد. همواره طراحی خودروی 315 نسبت به رقبای هم قیمتی خود جزو کارت‌های برنده آن بوده، اما متناسب با نیاز روز بازار، شرکت مدیران خودرو مدل به روز شده این خودرو را به بازار عرضه خواهد کرد. در مدل جدید قسمت جلو و طراحی بیرونی خودرو تغییراتی انجام شده که با حفظ عناصر و المان‌های عناصر فعلی و مشابه نمونه‌های روز اروپایی است. اما در بخش داخلی خودرو به طور کلی شاهد تغییراتی هستیم و داشبورد کاملاً مشابه مدل جذاب ایکس 22 می‌باشد. در باید گفت که مجموعاً خودرو جذاب‌تر شده است. همچنین خودرو به لحاظ ایمنی ارتقاء یافته و مجهز به سیستم ایی اس پی (کنترل پایداری الکترونیکی) است که در مقایسه با رقبا نکته مثبت محسوب می‌شود. همچنین مدل جدید ام وی ام 315 با گیربکس اتومات عرضه می‌شود که بسیار مورد تقاضای بازار است.
به نظر می‌رسد که با توجه به تغییرات ظاهری و گیربکس خودکار، بتواند فروش مناسب گذشته را تکرار کند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/30
از محبوبترین محصولات چینی
دمش گرم مدیران خودرو
1399/1/30
ببین پرسه اش اینجوریه که یه شرکت ایتالیایی یه طراحی مناسب برای چینی ها ارایه میده و اونا میبرن زیر تولید..
بعد چن سال که فیس ماشین تکراری شد بابت فیس لیفت هزینه اضافه نمی کنن و قید ایتالیایی ها رو میزنن و تو دفتر خودشون شروع به طراحی می کنن

خلاصه اگه ماشین چینی معقولی دیدین که سر و تهش بهم لا... (پنالتی) نمیزد بدونید کار ایتالیایی هاست اونم البته خیلی طول نمیکشه که این موجودات دو پای اهل نظافت و فرهنگ با هنر اصیل چینیشون ریدیزاینش کنن ... تا طوریکه در تصویر بالا می بینید گریه کنه!!

خلاصه خودرو های چینی عموما کپی ضعیف از محصولات جورواجورن یا مث جک جی 5 که کار پنین فارینای ایتالیا بود تو فیس لیفتاش داغونش کردن که خداشکر به ایران نرسید و مث 315 که ملاحظه می کنین چی شد ... کار ایتال دیزاینه
1399/2/1
منظورت پروسه بود دیگه درسته ؟؟؟
1399/1/31
قیمت بالای این خودرو امار فروش رو میاره پایین. مدیران خودرو قبلا شرایط فروش رو خوب ارائه داده بود اما الان شرایط رو طوری میزاره که افراد متوسط جامه هم نمیتونن محصولاتشو بخرن.
1399/2/2
زیبای خفته ، بشین تا با این قیمت ها کسی ازت بخره