موضوعات داغ

چه خودروهایی فقط تا مردادماه سهمیه بنزین دریافت می‌کنند؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
از آن جا که امکان ذخیره سازی سهمیه بنزین بیش از 9 ماه در کارت سوخت خودروها وجود ندارد خودروهایی که از 24 آبان ماه از سهمیه بنزین خود استفاده نکرده اند در مرداد ماه سهمیه دریافت نخواهند کرد.
به نقل از تسنیم، براساس قانون امکان ذخیره سازی بنزین برای خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها تا 6 ماه وجود داشت که با توجه به گسترش ویروس کرونا این مهلت به 9 ماه افزایش یافت. بنابراین سهمیه سوخت خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت عدم استفاده حداکثر تا 9 ماه در کارت‌های سوخت قابل ذخیره خواهد بود.
اگر این مهلت تغییر نمی کرد خودروهایی که 360 لیتر بنزین داشتند در اردیبهشت ماه سهمیه بنزین دریافت نمی کردند. در حال حاضر سقف ذخیره سازی بنزین در کارت سوخت های شخصی 540 لیتر معادل با سهمیه 60 لیتری 9 ماه است.
پیگیری های انجام شده نشان می دهد تعداد خودروهایی که از ابتدای سهمیه بندی سوخت از کارت سوخت شخصی خود استفاده نکرده اند قابل توجه است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/3
دلیل اینکه تعداد زیادی خودرو استفاده نکردن ناتوانی نیروی انتظامی در صدور کارت سوخت هست، کافیه یه سر به کیش بزنید تا ببینید ثبت نام های کارت سوخت از 8 ماه پیش تا الان در انتظار هستن تا کارت صادر بشه و همچنان هیچ پاسخی هم نمی دن، مسخرس طرحیو شروع می کنن بدون در نظر گرفتن خودشون در توانایی اجرا کردنش.