موضوعات داغ

فعالیت دوباره مراکز تعویض پلاک طی روزهای آینده

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی اعلامی از سوی وزارت بهداشت، اعلام کرد که مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری می ‌توانند فعالیت خود را بار دیگر از سر بگیرند. طبق دستورالعمل جدید وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا که در روزهای گذشته به ما ابلاغ شده است، مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری با رعایت نکات بهداشتی بازگشایی شده و می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: بعد از دریافت دستورالعمل جدید از وزارت بهداشت و برگزاری جلسات هماهنگی با روسای شماره گذاری و شرکت ‌های پیمانکار درخصوص مراکز تعویض پلاک، از چند روز گذشته کارشناسان پلیس راهور از مراکز تعویض پلاک بازدید و موارد ابلاغی وزارت بهداشت را با وضعیت موجود در مراکز تعویض پلاک مطابقت دادند. این پروتکل‌ های بهداشتی ابلاغ شده شامل کنترل ورودی‌ های مراکز تعویض پلاک بوسیله تب سنج، ضدعفونی کردن این مراکز، استفاده از تجهیزات پیشگیری از ویروس کرونا هم برای کارکنان و هم برای مراجعه کنندگان، نوبت دهی اینترنتی و در نهایت شامل رعایت فاصله در بین مراجعه کنندگان می شود که در تمامی مراکز تعویض پلاک لازم الاجرا خواهد بود.
در حال حاضر حدود 460 مرکز تعویض پلاک در سراسر کشور وجود دارد که ملزم به رعایت نکات بهداشتی و پروتکل های اعلامی از سوی وزارت بهداشت خواهند بود و در صورتی که به این نکات توجه نکنند، اجازه بازگشایی به آنان داده نخواهد داشت. البته به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز تعویض پلاک، پذیرش به صورت خودرو‌های زوج و فرد انجام خواهد شد و پیش بینی می شود که طی دو سه روز آینده، شاهد بازگشایی و فعالیت مجدد مراکز تعویض پلاک با رعایت نکات بهداشتی باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد