موضوعات داغ

مینی دوج توماهاک با قیمت ۱۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
در سال ۲۰۰۳، دوج از موتورسیکلت عجیب توماهاک خودش رونمایی کرد که از موتور ۸.۳ لیتری V10 وایپر بهره می‌برد. فقط ۹ نمونه از آن موتور تولید شد، اما برای طرفدارانی که می‌خواهند یک کپی ارزان‌تر از آن موتور خاص را داشته باشند فرصتی استثنایی به وجود آمده است.
سایت علی‌بابا نسخه‌های مینیاتوری دوج توماهاک را با قیمت قابل قبول ۱۰۰۰ دلار به فروش گذاشته است. اگرچه هزینه ارسال این موتورها به آمریکا ۳۳۰۰ دلار است، اما این مقدار هنوز هم ارزان‌تر از نسخه اصلی است که با قیمت ۵۵۰ هزار دلار به فروش رسیده است.
اگرچه توماهاک اصلی دارای بزرگترین موتور جایگزین از یک خودرو جاده‌ای روی یک موتورسیکلت بود، این کپی با آن متفاوت است. این مدل از موتور ۱۵۰ سی‌سی تک سیلندر چهارزمانه بهره می‌برد که در کنار یک گیربکس اتوماتیک قرار گرفته است.
طراحی این موتور تقریبا شبیه نسخه اصلی است و این شامل چرخ‌های دوقلو در جلو و عقب و چراغ‌های جلوی کوچک می‌شود. این موتور به دو روش متفاوت قابل رانندگی است؛ یکی رانندگی آن به شکل سنتی راننده‌های موتورسیکلت و دیگری به حالتی که راننده روی باک موتور می‌خوابد.
البته به نظر می‌آید این مدل برای رانندگی ایمن نباشد، چون در یکی از تصاویر می‌بینید که حین پیچیدن، یکی از چرخ‌ها از روی زمین بلند شده است. البته یکی از مزایای این کپی، وجود آپشن ۳۴ رنگ مختلف برای بدنه آن است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد