موضوعات داغ

ایمولا خواهان برگزاری مسابقه فرمول یک پشت درهای بسته

عکس مطلب اول
رئیس پیست ایمولا، اوبرتو سلواتیکو استنس می‌گوید که ایمولا خواهان برگزاری مسابقه فرمول یک پشت درهای بسته است، اگر وضعیت کرونای ایتالیا بهبود یابد. این پیست قبلا و بعد از به تعویق افتادن گرندپری چین، پیشنهاد پر کردن جای خالی چین در تقویم را داده بود. در آن زمان مسئولان پیست با رئیس باشگاه اتومبیلرانی ایتالیا تماس برقرار کردند و به صحبت در این باره پرداختند، اما شیوع ویروس کرونا در این کشور مانع از پیگیری این پیشنهاد شد. در حال حاضر فرمول یک در تلاش است تا هرچه زودتر مسابقاتی را بدون حضور تماشاگران برگزار کند و استنس بار دیگر اسم ایمولا را به عنوان کاندید به زبان آورده است. وی در گفتگو با سایت موتوراسپرت گفت:

" این وضعیت شانسی برای کاندید شدن ما برای برگزاری یک گرندپری است. مشخصا بستگی به قوانین دولتی دارد، آینکه آیا آن‌ها اجازه برگزاری چنین مسابقه‌ای را به ما می‌دهند یا خیر. البته ما پیست را به صورت رایگان پیشنهاد خواهیم داد، و بعدا و در صورت امکان در مورد هزینه‌های خودمان صحبت خواهیم کرد. می‌توانیم از استان نیز کمک بگیریم. ما در وضعیتی نیستیم که بتوانیم دستمزد یک تبلیغ کننده را بپردازیم. بدون تماشاگر بسیار ساده‌تر است، ما مجبور به رسیدگی به سکوها نیستیم، مجبور به رسیدگی به چیزهایی مثل ضیافت‌های VIP نیستیم و ... . قطعا ارزان‌تر از برگزاری کامل آن است. افرادی به فکر برگزاری مسابقات فوتبال پشت درهای بسته نیز افتاده‌اند."

استنس در مورد زمان مورد نظر آن‌ها برای برگزاری گرندپری احتمالی گفت:

" شاید برگزاری آن بلافاصله بعد از مونزا راحت‌تر باشد، اینگونه در وقت و پول صرفه‌جویی می‌شود. سال گذشته در ماه‌ اکتبر و نیمه اول ماه نوامبر آب و هوای خوبی داشتیم. پس از این نظر نگرانی نداریم. فکر می‌کنم مردم دوست دارند به ایمولا برگردند. برای ما یک رویاست، اما همچنان به رویا پردازی ادامه می‌دهیم."

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد