موضوعات داغ

مراکز شماره گذاری و آموزشگاه های رانندگی از امروز (6 اردیبهشت) فعال خواهند شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا خبر از بازگشایی تمام مراکز شماره‌ گذاری خودرو و آموزشگاه‌ های رانندگی کشور از روز شنبه 6 اردیبهشت ماه می دهد. با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، همزمان با شروع ماه مبارک رمضان تمامی مراکز شماره گذاری خودرو و همچنین آموزشگاه های رانندگی کشور، در صورت رعایت نکات بهداشتی از روز شنبه 6 اردیبهشت ماه فعالیت خود را مجدد آغاز خواهند کرد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرنا، سردار سیدکمال هادیانفر روز گذشته اعلام کرد که تمامی مراکز شماره گذاری خودرو و همچنین آموزشگاه های رانندگی کشور، در صورتی که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، می توانند فعالیت خود را از روز شنبه 6 اردیبهشت ماه آغاز کنند. گفتنی است که برای الزام رعایت پروتکل های بهداشتی در موارد ذکر شده، بازدیدهای مکرر تیم‌ ها، هیات‌ ها و مسوولان پلیس راهنمایی و رانندگی در تهران و تمام استان ‌ها از مراکز شماره‌ گذاری و آموزشگاه ‌های رانندگی انجام خواهد شد و سپس بازدید نهایی، توسط تیم‌ های نظارتی پلیس راهور در مراکز ذکر شده بعمل خواهد آمد. مراکزی که اقدام به رعایت و برقراری پروتکل های بهداشتی نکنند، اجازه فعالیت به آنان داده نخواهد شد.
به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی، تصمیم گرفته شده است تا ارائه خدمت در مراکز شماره ‌گذاری بر اساس پلاک زوج و فرد باشد، به این صورت که در روزهای زوج تنها خودروهای دارنده پلاک زوج پذیرش می شود و در روزهای فرد، تنها خودروهای دارنده پلاک فرد پذیرش خواهند شد. پلیس راهور ناجا تمام تلاش خود را کرده تا تمام پروتکل ‌های ابلاغی در راستای حفظ سلامت هموطنان در مراکز شماره‌ گذاری و آموزشگاه‌ های رانندگی رعایت شود. علاوه بر این، لازم است که هموطنان عزیز موارد بهداشتی را رعایت کرده و به همراه ماسک و دستکش به مراکز ذکر شده مراجعه کنند و هنگام دریافت خدمات، فاصله فیزیکی ایمن را با دیگران رعایت کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد