موضوعات داغ

نرخ جدید کرایه تاکسی ها هنوز ابلاغ نشده است

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به موضوع افزایش نرخ کرایه ‌های تاکسی پایتخت در سال‌ جاری، اعلام کرد که هنوز هیچگونه ابلاغی در این خصوص نشده و دریافت کرایه اضافه خلاف قانون خواهد بود. تا زمانی که افزایش نرخ کرایه تاکسی برای اجرا ابلاغ رسمی نشود، مجاز به اقدام در این زمینه نخواهیم بود و لازم است که رانندگان تاکسی نیز مبالغ درج شده بر روی برچست نرخ را دریافت کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از فارس، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به آمار مسافران تاکسی در پایتخت، اعلام کرد که به تدریج آمار مسافران بیشتر شده و پیش‌ بینی می ‌کنیم برای هفته آینده این روند افزایش پیدا کند، هرچند نباید انتظار افزایش آمار مسافران در مقایسه با شرایط قبل از کرونا را داشته باشیم.
با این وجود، در روزهای پایانی سال گذشته اعضای شورای شهر تهران با افزایش 23 تا 25 درصدی نرخ کرایه ‌های حمل و نقل عمومی موافقت کرده و آن را تصویب کردند. اما به دلیل اختلاف شورای شهر و فرمانداری بر سر مصوبه نرخ جدید کرایه‌ های تاکسی، هفته پیش پرونده ‌ای در شورای حل اختلاف تشکیل شده است که همچنان در حال اقدام بوده و هنوز نتیجه ای از بررسی آن حاصل و مشخص نشده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد