موضوعات داغ

تلاش برای پیدا کردن فراری F40 پسر بزرگ صدام حسین در عراق! گم شده باارزش!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
در طول تاریخ، خرید خودروهای خاص توسط دیکتاتورها امری مرسوم بوده است. صدام حسین نیز یکی از این دیکتاتورها بود که خودروهای کلکسیونی بسیاری را در اختیار داشت. حتی پسر بزرگ صدام حسین هم که به طریقی جانشین وی محسوب می‌شد، خودروهای خاصی را در اختیار داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به یک دستگاه فراری F40‌ اشاره کرد. سرنوشت اکثر این خودروها پس از سقوط حکومت بعث عراق نامعلوم است و حال عده‌ای از علاقمندان ماجراجو به خودروهای کلاسیک، سعی در یافتن آن‌ها دارند.
به تازگی یک یوتیوبر فعال و علاقمند به خودرو، جنبشی را برای یافتن فراری F40 متعلق به عدی حسین، بزرگ‌ترین پسر صدام حسین آغاز کرده است. به تازگی تصاویری از این خودرو منتشر شده که آن را رها شده در منطقه نامعلومی از عراق نشان می‌دهد. محل فعلی خودرو به صورت یک راز باقی مانده و بسیاری در تلاشند تا این خودرو کلاسیک خاص را هرچه زودتر بیابند.
عدی حسین به داشتن شخصیتی همانند پدر خویش شهره بود و به اجرای اعمال خشن شهرت داشت. عدی حسین علاقه شدیدی به خودروها داشت و حتی کارمندی را برای جمع‌آوری اطلاعات خودروها استخدام کرده بود. بنابر حدس و گمان‌ها، او بیش از 1000 خودرو در تملک خود داشت که سرنوشت اکثر آن‌ها نامعلوم است. گفته می‌شود پس از سقوط عراق، عدی حسین بسیاری از خودروهای خود را برای آن‌که توسط دیگران مصادره نشود، به آتش کشید.

فراری F40

فراری F40

با این حال این فراری F40 از آن آتش سوزی جان سالم به در برد، هرچند خساراتی براثر نگهداری غیراصولی به آن وارد شده است. بسیاری از قطعات این خودرو مفقود شده و برخی از تجهیزات کابین نیز به شدت آسیب دیده‌اند. حتی اگر تیم جستجو بتوانند این خودرو را پیدا کنند، بازگشت این خودرو به وضعیت عادی نیازمند تلاش بسیار است. بنابر برخی شایعات، یک اوراق‌چی عراقی این خودرو را مدتی پیش خریداری کرده اما به علت فوت ناگهانی وی، این خودرو همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد