موضوعات داغ

چه می شود اگر هنگام فعال بودن اتوپایلوت تسلا از ماشین خارج شوید؟ + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی تسلا به عنوان یکی از پیشگامان صنعت خودروسازی و بزرگ ترین تولید کننده وسایل نقلیه الکتریکی در جهان، محصولات شگفت انگیز با تکنولوژی های منحصربه فرد و پیشرفته در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و عملکرد آن در بازارهای جهانی باعث شده تا بسیاری از خودروسازان بزرگ دیگر به فکر طراحی و ساخت حداقل یک خودروی تمام الکتریکی اختصاصی برای عرضه در بازار باشند.
یکی از ویژگی های منحصربه فرد تمامی محصولات تسلا، سیستم اتوپایلوت آن است که در واقع یک سیستم رانندگی نیمه خودکار بوده و راننده با فعال سازی آن، می تواند بدون اینکه در عملکرد اتومبیل دخالتی داشته باشد، وظیفه هدایت اتومبیل را برعهده هوش مصنوعی این اتومبیل قرار دهد. البته در تمامی لحظات استفاده از این سیستم، لازم است که راننده کاملا هوشیار باشد و در مواقع ضروری و خطای سیستم هدایت اتومبیل را بدست بگیرد. اما آیا هنگام فعال بودن این سیستم، راننده می تواند ضرورت های ایمنی اتومبیل را نادیده گرفته و از اتومبیل خارج شود؟
باتوجه به فیلمی که انتهای همین توضیحات آمده است و می توانید با زیرنویس فارسی در خودروبانک به تماشای آن بپردازید، شاهد یک دستگاه خودروی تسلا مدل 3 هستیم که راننده جوان آن با فعال سازی سیستم اتوپایلوت، هنگام حرکت سعی دارد که واکنش سیستم اتوپایلوت تسلا مدل 3 را با باز کردن کمربند ایمنی و یا بازکردن درب اتومبیل نشان دهد. در آخر هم نشان می دهد که آیا با خارج شدن از پنجره خودرو، سیستم قادر به تشخیص راننده و غیرفعال کردن سیستم است یا نه که جزییات بیشتر آن را با زیرنویس فارسی می توانید در فیلم زیر ببینید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/13
بعد ما تو پراید هم موندیم و توان خریدش رو نداریم...