موضوعات داغ

فورد ماستنگ 16 میلیارد تومانی، با 1000 اسب بخار توان! + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
فورد موستانگ کلاسیک که در سال 1965 میلادی زندگی آن به عنوان یک خودروی عضلانی استاندارد جاده ای آغاز شد، حالا تبدیل به یک هیولای کاملا جهش یافته با خروجی قدرت 1000 اسب بخاری شده است تا سریع تر از تمامی خودروهای فورد موستانگی باشد که در سراسر کره زمین می توان پیدا کرد. در رابطه با این خودرو، در انتها فیلمی از ویژگی های این خودروی بسیار خاص به تصویر کشیده شده است که می توانید با زیرنویس فارسی در خودروبانک به تماشای آن بپردازید.
این هیولای جهش یافته کلاسیک فورد موستانگ که برای خلق آن هزینه بسیار سنگین 1 میلیون دلاری انجام شده است، اکنون در شهر لس آنجلس بوده و بیش از 10 هزار ساعت زمان صرف آن شده تا به خاص ترین و سریع ترین فورد موستانگ جهان تبدیل شود. این خودرو در سینه خود یک پیشرانه هشت سیلندر به شدت اصلاح شده دارد که به صورت ترکیبی، از یک سوپرشارژر بزرگ و توربوشارژر دوقلو سود می برد که باعث شده حداکثر قدرت آن به چیزی حدود 1250 اسب بخار برسد، اما این نیرو برای تحمل و سلامت سیستم انتقال قدرت بر روی 1000 اسب بخار محدود شده است.
در حال حاضر عملکرد این نیرو در شتاب گیری و رسیدن به سرعت نهایی آزمایش نشده است، اما شتاب صفر تا صد کمتر از 3 ثانیه و حداکثر سرعت بیشتر از 370 کیلومتر برساعتی برای این خودرو پیش بینی می شود که در صورت صحت داشتن این ادعا، می تواند سریع ترین خودروی فورد موستانگ کلاسیک موجود در جهان باشد. برای تبدیل و انتقال نیروی موتور از جعبه دنده 6 سرعته انتقال متوالی استفاده شده است که با استفاده از پدال های تعبیه شده در پشت فرمان، می توان در کمتر از 2.5 میلی ثانیه و بدون افت نیروی موتور اقدام به تعویض دنده کرد.
در پایان، فیلمی از بررسی ویژگی های منحصربه فرد این خودرو آماده شده است که می توانید با زیرنویس فارسی در خودروبانک شاهد آن باشید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/8/5
تنها ارزوم اینه بتونم ماشین تیونینگ کنم ای خداااا چرا به ارزوم نمیرسم😢😢😢😢😢