موضوعات داغ

تصاویر بی ام و سری 5 فیس لیفت مدل 2021 منتشر شد؛ چهره جدید برای G30 پرفروش

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
روز گذشته تصاویری در فضای مجازی منتشر و ادعا شد که مربوط به خودروی "بی ام و سری 5 فیس لیفت" بوده و قبل از معرفی رسمی به بیرون درز کرده است. این تصاویر زمانی مورد توجه قرار گرفت که مقایسه آن با تصاویر جاسوسی منتشر شده از نسخه فیس لیفت بی ام و سری 5، در نهایت به یک خودروی مشترک ختم می شود تا این تصاویر را کاملا مستند برای شناخت نسخه جدید بی ام و سری 5 کند.
اگر این تصاویر نسخه جدید "بی ام و سری 5" را نشان دهد، می توانیم حداقل در طراحی ظاهری که به جزییات آن دسترسی داریم، شاهد تغییرات بسیار خوبی باشیم که در مقایسه با نسخه استاندارد، قسمت جلوی آن به کلی تغییر کرده و حالا شاهد چراغ های جدید LED با قابی کوچک تر نسبت به قبل، ستون های عمودی کرومی رنگ در لابه لای جلوپنجره و همچنین ورودی بزرگ هوا در اطراف سپر باشیم که با تقویت مولفه های اسپرت، جذابیت آن را دوچندان کرده است.

بی ام و سری 5 فیس لیفت

بی ام و سری 5 فیس لیفت

در کنار تغییرات قسمت جلو، در قسمت عقب هم شاهد تغییرات نسبتا خوبی هستیم، اما این تغییرات بیشتر از همه در چراغ های عقب و تغییرات داخلی آن خودنمایی می کند و دیگر بخش های عقب با تغییراتی جزیی همراه شده اند که شامل یک سپر جدید با طراحی حجیم تر و همچنین یک دیفیوزر کوچک در قسمت زیرین آن می شود.
در حال حاضر اطلاعات زیادی از نسخه فیس لیفت بی ام و سری 5 وجود ندارد و تنها همین تصاویر بود که به تغییرات آن نسبت به نسخه استاندارد اشاره کردیم و نمی دانیم که دقیقا در بخش فنی آن چه خبر است، اما در پایان این سوال وجود دارد که آیا این خودروساز باواریایی به اندازه کافی بر روی فیس لیفت جدید سری 5 کار کرده که بتواند در برابر رقبای خود همچون مرسدس بنز E کلاس و آئودی A6 کاملا جدید سربلند باشد؟. پس از معرفی رسمی این خودرو از سوی بی ام و، به جواب سوالمان خواهیم رسید و جزییات فنی آن را دقیق تر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بی ام و سری 5 فیس لیفت

بی ام و سری 5 فیس لیفت

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد