موضوعات داغ

چرا طرح ترافیک امروز هم اجرا نشد

عکس مطلب اول
محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به عدم اجرای طرح ترافیک در روز شنبه، اعلام کرد که در هفته جدید و در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، احتمالا شاهد حضور رئیس جمهور باشیم و در این جلسه، تکلیف طرح ترافیک تهران مشخص خواهد شد. علیخانی با اشاره به دو موضوع استفاده اجباری از ماسک در حمل و نقل عمومی و همچنین احتمال اجرای طرح ترافیک به شیوه جدید، افزود که در حال حاضر استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی اجباری شده است و اگر شهروندی از ماسک هنگام تردد با حمل و نقل عمومی استفاده نکند، طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تخلف کرده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از فارس، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ادامه صحبت های خود اعلام کرد: از روز یکشنبه در ۲۰۰ نقطه از ایستگاه های مترو و همچنین اتوبوس های سطح شهر، با هماهنگی وزارت صمت، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و برخی دیگر از دستگاه های دیگر، توزیع ماسک با قیمت مناسب و قانونی در ایستگاه های مختلف آغاز خواهد شد. در جلسه‌ ستاد مدیریت و مبارزه با کرونای شهر تهران که روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد، موضوع بسته پیشنهادی طرح ترافیک نهایی شده و مورد بحث قرار گرفت.
علیخانی در ادامه صحبت های خود افزود، بسته پیشنهادی طرح ترافیک در دوران کرونا نهایی شده و از سوی هاشمی رییس شورای شهر به ستاد مقابله با کرونا ارسال شده و قرار است که این بسته، هفته جدید در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین و تکلیف شده و حمایت ‌های لازم انجام و اجرای طرح به تصویب برسد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/14
این چندوقت که طرح ترافیک و آلودگی نبود ، به دلیل شناور بودن ساعات ادارات ، در اکثر مواقع خیابان ها خلوت بود. امیدوارم طرحی که ریختن باعث ترافیک بیشتر نشه و جنبه ی درآمدی براشون نداشته باشه