موضوعات داغ

تاریخ رونمایی از محصول جدید لامبورگینی مشخص شد: فقط چند روز دیگر!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بیش از یکماه است که تولید خودرو در اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده و لامبورگینی نیز در تبعیت از محدودیت‌های دولتی، خط تولید خود واقع در کارخانه Sant'Agata Bolognese را از سیزدهم مارس تعطیل کرده است. این وقفه تولید بیش از حد انتظار مدیران کارخانه طول کشید و تا دوشنبه چهارم می ادامه خواهد داشت، در حالی‌که در ابتدا قرار بود تولید لامبورگینی از 25 مارس آغاز شود. اعلامیه جدید لامبورگینی طی هفته آتی منتشر شد و به زمان بازگشت به تولید اشاره داشت، با این حال نکته جالب‌تری نیز در این بیانیه رسمی وجود دارد که حاکی از معرفی یک محصول جدید طی روزهای آتی است.
مطابق پاراگراف آخر این بیانیه، لامبورگینی یک نمایشگاه خودرو آنلاین را در تاریخ هفتم می برگزار خواهد کرد. لامبورگینی هیچ اشاره‌ای به جزئیات برنامه‌های خود برای این نمایشگاه آنلاین نکرده اما مدتی پیش مدیران این شرکت اعلام کردند به دنبال تکمیل سبد محصولات خود هستند. با این حال به نظر نمی‌رسد محصول جدید لامبورگینی پیش از میانه دهه 2020 به بازار عرضه شود.
فرآیند جایگزینی محصولات در گاو خشمگین ایتالیایی بسیار زمان‌بر است و حتی پس از گذشت یک دهه از تولید لامبورگینی اونتادور، هنوز جایگزینی برای آن معرفی نشده است. شایعات حاکی از آن هستند که لامبورگینی به زودی سوپراسپرتی جدید و مجهز به موتور V12 معرفی خواهد کرد اما تاکنون هیچ‌گونه تصاویر جاسوسی و اطلاعات غیررسمی از آن منتشر نشده است. انتظار می‌رود این خودرو در سال 2024 به بازار عرضه شود و شاید همان جایگزین اونتادور باشد که در آینده به پرچمدار محصولات این شرکت تبدیل خواهد شد.
با این حال و بنابر اظهارنظرهای رسمی مقامات لامبورگینی، باید منتظر محصولی جدید در کنار لامبورگینی اوروس، اونتادور و هوراکان باشیم. شایعاتی دیگر نیز مبنی بر معرفی یک نمونه ارتقا یافته از لامبورگینی هوراکان با کد Super Trofeo Omologato هستند که از همان موتور V10‌ هوراکان قدرت می‌گیرد اما با انجام اصلاحاتی، وزن خودرو 330 کیلوگرم کاهش یافته است. شایعات ضعیف‌تری نیز در خصوص معرفی مدل‌های قوی‌تر از لامبورگینی اوروس وجود دارند که چندان معتبر به نظر نمی‌رسند. با این حال باید منتظر باشیم تا ببینیم لامبورگینی قصد دارد تابستان داغی را برای علاقمندان به خودرو فراهم کند یا خیر.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد