موضوعات داغ

بهترین زمان برای مراجعه به مراکز شماره گذاری چه ساعتی است؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در هفته های اخیر، فعالیت مراکز شماره گذاری در سراسر کشور دوباره آغاز شده است، اما گزارش های متعددی از شلوغی این مراکز و عدم رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی توسط مراجعه کنندگان به این مراکز منتشر شده است. حال در این خصوص سردار سیدکمال هادیانفر با اشاره به خلوتی مراکز تعویض پلاک در بعد از ظهرها و لزوم مدیریت زمان، اعلام کرد که بخشی از مراجعین با مدیریت زمان، می توانند در ساعت های بین 13 الی 17 بعد از ظهر برای دریافت خدمات به مراکز شماره گذاری مراجعه کرده و کار خود را انجام دهند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، براساس تدبیر ستاد ملی مبارزه با کرونا، از اسفندماه سال گذشته شاهد تعطیلی مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور بودیم و بعد از یک وقفه تقریبا 40 روزه، از روز ششم اردیبهشت ماه بار دیگر شاهد فعالیت مجدد مراکز تعویض پلاک و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان با رعایت اصول بهداشتی بودیم و در حال حاضر، مراکز شماره گذاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 صبح تا 17 بعد از ظهر و همچنین در روز جمعه، از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان خواهند بود.
حال باتوجه به گزارش هایی مبنی بر شلوغی مراکز تعویض پلاک و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، پیشنهاد می شود که مراجعه کنندگان برای حفظ سلامتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت، با مدیریت زمان می توانند در ساعت های بین 13 تا 17 بعد از ظهر به مراکز شماره گذاری مراجعه کرده و کار خود را انجام دهند. لازم به ذکر است کسانی که در صف ورود به این مراکز و یا داخل مراکز حضور دارند، پذیرفته شده و ارائه خدمت به آنان تا اتمام درخواستشان ادامه خواهد داشت.
در آخر هم سردار هادیانفر از خریداران خودرو به صورت وکالتی درخواست کرد که اگر وکالت نامه آنان زمان بیشتری برای اقدام دارد، می توانند در روزهای آینده به مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده تا از حجم مراجعه کنندگان کاسته شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد