موضوعات داغ

وقتی BYD به کمک تسلا می آید! وقتی شارژ باطری تمام می شود!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
درحالی که با پیشرفت های روزافزون تکنولوژی و طراحی ذخیره سازهای جدید، وسایل نقلیه الکتریکی کارآمدتر می شوند، با این حال دامنه حرکتی آنان و سایر موارد دیگر همچنان یکی از اصلی ترین دغدغه دارندگان وسایل نقلیه الکتریکی به شمار می رود. حال این سوال بوجود می آید که آیا با داشتن یک خودروی الکتریکی، می توان بر روی کمک دیگر دارندگان خودروهای الکتریکی حساب باز کرد؟
اخیرا تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که یک دستگاه خودروی تسلا مدل S سفید رنگ را نشان می دهد که شارژ باتری های آن تمام شده است، اما در کنار آن یک دستگاه خودروی شاسی بلند "بی وای دی سانگ پرو" به چشم می خورد که در حال کمک کردن به خودروی تسلا است. طبق گفته منابع خبری، یک زن جوان در حال رانندگی با خودروی تسلا مدل S بود که شارژ خودروی آن قبل از رسیدن به ایستگاه شارژ به پایان می رسد، اما پس از مدتی یک جوان با خودروی "بی وای دی سانگ پرو DM" وارد صحنه شد و شارژ اتومبیل خود را با تسلا مدل S به اشتراک گذاشت.

وقتی BYD به کمک تسلا می آید

وقتی BYD به کمک تسلا می آید

براساس گزارش منابع محلی چینی، خودروی بی وای دی مجهز به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر و همچنین یک موتور الکتریکی است که نیروی خود را از باتری های 15.7 کیلووات ساعتی تامین می کند و با تکیه بر سیستم محرک الکتریکی خود، به تنهایی می تواند تا محدوده 81 کیلومتری بدون استفاده از موتور درون سوز استفاده کند. پس دارنده خودروی "بی وای دی" بدون اینکه مشکلی در شارژ اتومبیل خود داشته باشد، به راحتی می تواند انرژی ذخیره شده در باتری های خود را به تسلا مدل S انتقال دهد.
گفته می شود که انتقال شارژ بین دو اتومبیل تنها بر روی 2 کیلووات محدود شده است و این یعنی حدود 2 ساعت طول می کشد تا خودروی تسلا مدل S انرژی کافی را برای رسیدن به نزدیک ترین ایستگاه شارژ سریع بدست آورد. در پایان منابع خبری مدعی شدند که اتمام شارژ خودروی تسلا و کمک رسانی BYD و مدت زمانی که آنان برای شارژ خودرو منتظر مانند، باعث شد تا مقدمات آشنایی آنان با یکدیگر نیز فراهم شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/14
رفته مخ بزنه
خخخخخخخخخخخخخخخخ
1399/2/15
مقدمات اشنایی :))))