موضوعات داغ

با کانسپت فورد موستانگ تمام چرخ محرک؛ جدیدترین خودروی کن بلاک آشنا شوید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروی جدید کن بلاک که به زودی ساخته خواهد شد هونی‌فاکس نام دارد. این یک کانسپت فورد موستانگ فاکس‌بادی تمام چرخ محرک است که توسط اش تورپ طراحی شده، کسی که فورد اسکورت RS و بتموبیل عضلانی جدیدی را طراحی کرده که در فیلم بعدی بتمن با بازی رابرت پتینسون از آن استفاده خواهد شد.
موستانگ فاکس‌بادی از سال ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۳ روی پلتفرم فاکس فورد ساخته شد. کانسپت هونی‌فاکس دارای هواکش بزرگ روی کاپوت و سقف، کیت بدنه عریض با الهام از خودروهای رالی قهرمانی جهان، بادگیر شیشه عقب و یک اگزوز جانبی می‌باشد. بلاک می‌گوید به دلیل علاقه‌اش به موستانگ هونی‌کورن و خودروهای دهه ۸۰، ساخت یک خودرو روی پلتفرم فاکس‌بادی موستانگ کاملا برای او بدیهی بوده است. او می‌گوید لامبورگینی کونتاش سفید سریال آشوب در میامی یکی از منابع الهام در ساخت هونی‌فاکس بوده‌ است.

فورد موستانگ

فورد موستانگ

در حال حاضر، هونی‌فاکس به رنگ موستانگ هونی‌کورن درآمده است: رنگ مشکی دولایه روی بدنه با لوگوی تمام اسپانسرها و چرخ‌های برنزی، چون طراحی خودرو اولویت اصلی آن‌هاست. تورپ نسخه‌های دیگری از این مدل طراحی کرده که در نهایت منجر به طراحی این هونی‌فاکس شده است.
نسخه مورد علاقه کن بلاک، که آن را رویای آشوب در میامی می‌نامد، یک نسخه تمام سفید با اسپانسرهای سفید است. با این حال، اسپانسرهای مالی احتمالا این مدل با لوگوهای سفید را تایید نمی‌کنند. نسخه مورد علاقه تورپ یک مدل رنگارنگ با تم دهه ۸۰ است.
گام بعدی برای بلاک این است که این خودرو را در دنیای واقعی بسازد. هنوز اطلاعاتی درباره پیشرانه هونی‌فاکس منتشر نشده، اما ممکن است از موتور اکوبوست V-6 استفاده شده در هونی‌تراک ۹۱۴ اسب بخاری، یا موتور تنفس طبیعی V-8 ساخت شرکت راش ییتس استفاده شده در هونی‌کورن بهره ببرد. البته این را می‌دانیم که این مدل تمام چرخ محرک خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد