موضوعات داغ

لوئیس همیلتون: من بی‌رحم‌ترین منتقد خودم هستم

عکس مطلب اول
لوئیس همیلتون با تعداد بسیار زیادی از بهترین‌های فرمول یک مسابقه داده است اما به نظر او سرسخت‌ترین رقیب وی خودش می‌باشد. او در سال 2007 وارد دنیای فرمول یک شده و از آن زمان با بزرگانی مثل فرناندو آلونسو، قهرمان دو دوره، و سباستین فتل، قهرمان چهار دوره رقابت‌های فرمول یک مسابقه داده است. همیلتون در این سال‌ها موفق به کسب شش عنوان قهرمانی جهان شده که اولین آن‌ها در سال 2008 بدست آمد. او در سال‌های 2014، 2015 و 2017 تا 2019 نیز بر قله فرمول یک ایستاده است. در این مدت تنها دو هم‌تیمی همیلتون موفق به شکست دادن وی شده‌اند؛ جنسن باتن در سال 2011 و نیکو رزبرگ در سال 2016. همیلتون در پاسخ به سوال در مورد قوی‌ترین رقیبش اینگونه پاسخ داد:

" من در طول این سال‌ها در برابر تعدادی از با استعدادترین راننده‌ها رانندگی کرده‌ام و هرکدام چالش‌های خود را دارند. اما در نهایت من با خودم رقابت می‌کنم؛ من بی‌رحم‌ترین منتقد خودم هستم. من همیشه راننده‌ای با انگیزه، گرسنه [پیروزی] و متعهد بوده‌‌ام. هرگز تغییر نمی‌کنم. اما باید دیوانه باشم که بگویم چیزی در این مدت یاد نگرفته‌ام. وقتی جوان‌تر بودم کنار آمدن با مشکلات برایم سخت‌تر بود، من آن‌ها را شخصی می‌دانم و تمایل دارم خودم را در مورد آن‌ها سرزنش کنم. حالا می‌دانم که هر شکستی فرصتی دیگر برای پیشرفت است."

همیلتون با 35 سال سن دومین راننده مسن حال حاظر فرمول یک است و امسال انتظار می‌رود دو راننده 22 ساله، یعنی چارلز لکلرک از فراری و مکس ورشتپن از ردبول، رقیبان سرسختی برای وی باشند. همیلتون معتقد است که تجربیاتی که او در این سن دارد می‌تواند برای شکست دادن این دو راننده به وی کمک کند. لوئیس اینگونه ادامه داد:

" فکر می‌کنم گاهی مردم خشونت را با شور و اشتیاق اشتباه می‌گیرند. برای موفق شدن در این ورزش باید در هنگام مسابقه دادن شور و اشتیاق و ذهنیتی برای هل دادن خود به سمت برنده شدن داشته باشید. نسل جوان‌تر همیشه می‌خواهند قدیمی‌تر ها را به چالش بکشند تا خود را نشان بدهند، اما وقتی سرعت اصلی‌ترین عامل است، تجربه آسان بدست نمی‌آید..."

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد