موضوعات داغ

آیا آذویکو به دنبال تولید خودروهای لوکسژن در ایران است؟ + عکس

عکس مطلب اول
به تازگی یکی از مخاطبین خودروبانک عکس هایی را برای ما ارسال کرده که حضور چند دستگاه خودروی لوکسژن بین خودروهای ام جی 360 شرکت آذویکو را نشان می دهد. این موضوع قطعاً اتفاقی نیست زیرا قبل از این نیز شایعاتی مبنی بر تولید این برند تایوانی و محصولات آن در شرکت آذویکو به گوش می رسید.
قبل از این، آرمان موتور کویر شرکتی بود که به صورت رسمی با لوکسژن تایوان شروع به کار کرد و حتی تست درایو محصولات خود را در پیست آزادی تهران برگزار کرد. اما پس از خروج آمریکا از برجام، این همکاری متوقف شد و لوکسژن به فراموشی سپرده شد. اگرچه همواره شایعاتی مبنی بر تولید خودروهای لوکسژن در شرکت دیگری همچون آذویکو به گوش می رسید، اما این شرکت هیچگاه به صورت رسمی شرایط خود را اعلام نکرد. موضوعی که باعث ناراحتی آرمان موتور کویر نیز شده بود.

لوکسژن در آذویکو

لوکسژن در آذویکو

حال با انتشار این عکس ها به نظر می رسد که آذویکو به تولید این خودروها بسیار نزدیک شده و احتمالاً این عکس ها حاکی از واردات نمونه هایی برای تولید است. اینکه چه بر سر نماینده اول و اصلی لوکسژن یعنی آرمان موتور کویر آمده، مشخص نیست اما حال باید منتظر ورود محصولات لوکسژن توسط آذویکو باشیم. شرکتی که تا بحال در مورد عرضه ام جی 360 بسیار پرحاشیه بوده و امیدواریم لااقل در صورت عرضه لوکسژن، این حواشی تکرار نشود.
برای آشنایی با محصولات لوکسژن می توانید به صفحه تست و بررسی محصولات لوکسژن در پیست آزادی مراجعه کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/17
با سلام خدمت همه مسُولین شرکت آذیکو .ما چه گناهی مرتکب شدیم که اندک سرمایه خود را نزد شما جهت تحویل خودرو گذاشتیم آیا باور ندارین که ما قشر ضعیفی هستیم که پیش شما خودرو ثبت نام کردیم من تنها دارایی زندگیم را که یک واحد آپارتمان ۶۰ متری بود فروختم و پول آن را به حساب شما ریختم آیا با چهارسر عائله خدا خوش میاد مستجرم خانه ای که به ۵۰ میلیون فروختم الان میگویند ۶۰۰ میلیون چه باید کرد واقعا وجدان و منطق قبول میکند؟ماشین مارا کی میدهید؟خدا را فراموش نکنید
1399/4/1
گول آذویکو را نخورید ماشینی به شما تحویل نمیده